Monday, January 16, 2012

The best colour in the whole world, is the one that looks good, on you! - Coco Chanel

When I was a kid, I used to have favorite colours. It was always red and pink. 
Now I don´t because it just changes all the time with every season and every new dress. 
Recently, I really started to like blue- as you can see from last outfits. :)
Do you have a favorite colour?

Keď som bola malá, mala som obľúbené farby. Vždy to bola červená a ružová.
Teraz nemám, pretože sa to stále mení, s každou sezónou a každými novými šatami.
V poslednej dobe som začala mať rada modrú- ako môžete vidieť z posledných outfitov. :)
Máte obľúbenú farbu?

Nezabúdajte na GIVEAWAY. :)






Sweater (Mango) - Secondhand
Shorts - F&F
Bag - Mango
Necklace - H&M
Shoes - New Yorker
Tail - Ebay

7 comments:

  1. modrá je dobrá,páči sa mi najviac takáto tmavá :)

    ReplyDelete
  2. tiež som si celkom oblúbila modrú, ale najviac všetky odtiene ružovej, to som proste ja :D

    ReplyDelete
  3. mna chytilo modre obdobie v lete:D

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. milujem takýto odtien modrej :)
    len ma tak napadlo, nechcela by si niekedy spraviť post o tvojich šatách? aké všelijaké máš, bolo by to supr :))

    ReplyDelete
  5. ďakujem :)

    a Veruška: rozmýšľala som, len to by bol trošku dlhší post :D ale možno sa na to niekedy neskôr dám :)

    ReplyDelete
  6. A vieš, že Ti tá tmavomodrá veľmi pristane?! Úplne najsuper sveter!

    ReplyDelete