Tuesday, January 17, 2012

A book is a gift you can open again and again.

My classmates are really the best. For my birthday they gave me a surprise- book Fashion Now 2. It´s amazing they really know what I like- the bad thing is they didn´t know I have it at home. :)
So I got to choose different books instead of that one. I chose Chuck Palahniuk´s Haunted and Candace Bushnell´s The Carrie Diaries. On the photo are also my new leopard flats for 4.50 from Peacocks.
I can´t wait to read them and also wear them! :)

Btw, I won a romwe giveaway on Zuzi´s blog- I´m so happy! :)

Moji spolužiaci sú naozaj najlepší. Na narodeniny mi pripravili prekvapko- kúpili mi knižku Fashion Now 2. Je  skvelá, naozaj vedia, čo mám rada- škoda len, že nemohli vedieť, že ju už mám doma. :)
Takže som si namiesto nej mohla vybrať inú/iné. Môj výber bol Haunted od Chucka Palahniuka a The Carrie Diaries od Candace Bushnell. Na fotke sú aj moje nové leopardie balerínky za 4.50 z Peacocksu.
Nemôžem sa dočkať kedy ich prečítam a kedy si ich obujem! :)

Btw, na blogu u Zuzi som vyhrala giveaway- som vysmiata ako lečo. :)

Vy zase nezabúdajte na tú moju, ak ste sa doteraz nestihli zapojiť.:)





Dress - H&M
Bag - Secondhand
Sweater - Terranova
Shoes - New Yorker




9 comments:

  1. cervena ti velmi pristane Zuzka :) ja som sa v Peacocks skor obzerala po high heels, ale tie pekne nemali vobec zlacnene :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem krásne Adi- ja tiež! tak ma to hnevá, lebo tam mám vyhliadnuté dva páry, ale žiadna zľava- nič!:/

      Delete
  2. kraska jako vzdycky

    ReplyDelete
  3. aká zlatá! :) pekný úsmev máš! :) :D
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Mám moc ráda tvoje šatičky a dívčí styl! :) Škoda, že se takhle pěkně žensky neobléká více holek okolo mě. :) A ty leopardí botičky jsou parádní! :)

    ReplyDelete
  5. tak to mas perfektnych spoluziakov!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. tie balerínky za tú cenu sú super :)

    ReplyDelete
  7. tak to je paráda, jsi takový roztomilý sluníčko carrie knížku jsem četla a je skvělááá!=)

    ReplyDelete
  8. To je od spolužiakov milé :-) Veľmi ti to pristane Zuzka!

    cajova.blogspot.com

    ReplyDelete