Wednesday, January 18, 2012

Fox is in the house :)

My last finals are on Thursday and Friday.
So, I won´t have time for blog- I will be covered in books. 
After that I´m going to relax on our cottage. So maybe the giveaway will last a little longer. :)
My man took these photos and we had a nice evening. :)
Miss fox joined us at the end when we found her in H&M for only 2 euros. :)

Moje posledné skúšky sú vo štvrtok a piatok.
Takže nebudem mať čas na blog- budem zavalená knižkami.
Potom sa pôjdem zrelaxovať aspoň na chvíľku na chatu. Takže možno giveaway potrvá trošku dlhšie. :)
Tentokrát ma fotil môj chlap- mali sme super večer. :)
Dokonca sa k nám na konci pripojila aj slečna líška, keď sme ju v H&M našli iba za 2 eurá. :)





Dress - H&M
Bag, Blazer - Secondhand
Ring - Gate
Shoes - New Yorker





13 comments:

  1. zase plusovy bodik- cervena ti naozaj velmi pristane, aj takto v podobe doplnkov :) mna inak velmi zaujali tvoje hodinky? odkial su? co su zac?...a neboj, toto hrozne skuskove uz onedlho vyrelaxujes :) drzim prsty :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adi, ďakujem pekne :) Nech už je to za mnou, lebo už ma to dosť nebaví :)
      A hodinky sú Tissotky. Z KE, ešte niekedy (dávno:D) na 18tku.

      Delete
  2. Zaujímavý outfit :) páči sa mi hlavne kabelka.
    Sledujem blog!

    http://partofstreet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. krásný kožíšek,sluší ti :)

    ReplyDelete
  4. inak vies, ze mi pripominas Mirku Kosorínovú:)?

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. to vážne? :O
      sranda :DDD čím konkrétne?

      Delete
  5. Krásný outfit. :)

    Nat
    http://world-by-us.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ten blazer je perfektný, ja nikdy nemám na taký šťastie v sekáči :/ A držím prsty pri skúškach :)

    ReplyDelete
  7. moc ti to sluší...ta lišky vypadá perfektně a ty šaty jsou nádherný =)

    zvu tě na giveaway, která probíhá u mě na blogu =)
    http://nikijeans.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ta liška je legrační :D krásné ;)

    ReplyDelete
  9. cooo ta taska je genialna !:)
    a si krasna !:) na tej druhej fotke take zlatko:)))

    ReplyDelete