Friday, January 06, 2012

Happy Birthday to you, my blog! + GIVEAWAY - Ukončená






So, it was just a year ago when I started with blogging. And finally it´s here! My blog´s first birthday!
Except the fact that you have seen my blog more than 43 700 times so far and 141 of you are following me, which I´m really thankful for and I´m really glad for every comment you leave here.
During this year I´v met great people (Patrik, Aďa, Sandra and babô, that is for you:). And I hope that I will finally meet you, Timi someplace else than gmail and facebook. ;)
I also gained a tons of inspiration, tips for great blogs, internet shops, I started to write for Shiz (but I´m such a bad contributor recently!:), I´ve scored a huge amount of treasures in secondhands and I because of blog I realized that it really doesn´t matter that you don´t look perfect like a Barbie, what matters is that you like fashion and you are not afraid to show it. :)

Ok, I´m done with being sentimental, I´ve prepared a giveaway to celebrate. (Sorry, czech and slovak followers only:/)

Takže, presne pred rokom som takto začala blogovať. Konečne som sa k tomu odhodlala, no a dnes je to tu! Prvé narodeniny!
Okrem toho, že ste môj blog videli viac ako 43 700 krát ma dnešným dňom sleduje už 141 z Vás, za čo Vám veľmi ďakujem a neuveriteľne ma teší každý Váš ohlas či komentár, ktoré mi sem napíšete.
Za tento rok som spoznala super ľudí (Patrik, Aďa, Sandra a babô, toto patrí Vám:). A dúfam, že Teba, Timi, sa mi podarí už konečne stretnúť aj mimo gmailu a facebooku. ;)
Tiež som za ten čas získala asi tonu inšpirácie, tipy na úžasné blogy, internetové obchody, začala písať pre Shiz (aj keď som momentálne strašne neporiadny prispievateľ! :), ukoristila obrovské množstvo vychytávok v sekáčoch a vďaka blogu pochopila, že absolútne nezáleží na tom, že človek nie je dokonalý ako Barbie, podstatné je, že má rád módu a nebojí sa to ukázať. :)

Ok, dosť sentimentu, mám pre Vás giveaway o týchto 3 krásavcov na oslavu. 


Krásavec 1: Duo lak z H&M

Krásavec 2: Lexikón Móda v proměnách času

Krásavec 3: Tmavozlatý náramok Gate

Ešte zopár fotiek so zavretými očami. :)




Čo treba urobiť, keď ich všetkých chcete získať?

1.Buďte mojím followerom cez Google Friend Connect.

2. Nechajte mi na seba kontaktný email v komentári.

3. Napíšte mi, čo sa Vám na blogu páči alebo čo by ste zmenili. :)

Giveaway potrvá do 20.1. 2012 (tedy už dúfam budem mať poslednú skúšku za sebou) a výhercu vyžrebujem asi cez random.org.


60 comments:

  1. Gratulujem a prajem este vela uspesnych rokov ! :))

    Follower som uz davno a nemenila by som nic ;P

    mychocolatemuse@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Gratuluji a doufám, že budeš s námi ještě dalších několik let :)!
    Mám nejradši tvoje oufity :).

    kockandy@seznam.cz

    ReplyDelete
  3. Milý Zuzkin blog, prajem ti všetko najsamlepšie k tvojim narodeninám, aby bol tento rok pre teba naďalej úspešný a prosperujúci, aby si nám prinášal stále skvelé články a aby si bol bohatý na followerov. :)

    Ďakujem ti Zuzi, som rada, že som ťa mohla spoznať (zatiaľ virtuálne) a verím, že naše prvé rande bude nezabudnuteľné! :D
    :-***

    ReplyDelete
  4. Miluju tvoje outfity a máš překrásný vlasy!:-) Jinak blahopřeju k výroči:-)

    mrs.luczynka@seznam.cz
    http://luczynky-world.blog.cz/

    ReplyDelete
  5. 1) som :)
    2) sona.sladeckova@zoznam.sk
    3) páči sa mi jednoduchosť (prehľadnosť) tvojho blogu, dobre sa číta a pozerá. A baví ma, keď autora baví to čo píše :)

    ReplyDelete
  6. skvelé vecičky,no tá kniha je hotový poklad! na blogu by som nemenila nič,páčia sa mi outfity :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    ReplyDelete
  7. krásný blog,krásná giveaway :)
    Není tu nic,co by se mi nelíbilo,
    blog je sám o sobě skvělý :)
    nejvíc by se mi líbila ta knížka,
    tak snad budu mít štěstí :))

    veronika.penkava@seznam.cz

    ReplyDelete
  8. Super giveaway :) Mne sa tu paci vsetko, najradsej mam na blogoch outfity, ktore ty pridavas pravidelne, rada si ich pozeram, takze bez vyhrad!Mozno viac fotiek z osobneho zivota?:)

    ReplyDelete
  9. Veľmi pekne si to napísala!
    Prajem tvojmu blogu všetko najlepšie a najmä nech ho objavuje čo najviac ľudí! :-)
    Ďakujeme za krásnu giveaway..
    ja by som nemenila nič, páči sa mi tu :)

    cajova@hotmail.sk

    ReplyDelete
  10. fredyqa@azet.sk
    nič nemen ;D vsetko je ok..

    ReplyDelete
  11. Jsem tu jen chvilku,ale libi se mi tve outfity,mozna jen ten design bych zmenila :) ale jinak je to tu super

    adelinelovefashion@seznam.cz

    ReplyDelete
  12. theprincesst@seznam.cz
    Nejlepší je, že přidáváš často outfity a skoro samé šatové, šaty taky miluji:)

    ReplyDelete
  13. Přeji hodně úspěchů v dalších blogerských letech !! Já bych ocenila více fotek :). Třeba i random článek nějaký.

    babedev@gmail.com

    ReplyDelete
  14. ahoj zuz :) zelam ti tu takto cez blog, vsetko naj do noveho roka :) a vyhra v giveaway by padla- akurat ten naramok sa mi velmi paci :)

    adparka@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Gratulujem k prvému roku a do ďalšieho ešte raz toľko čitateľov a hlavne veľa úspechov!!!!:)
    Veľmi sa teším, že sme sa spoznali a ešte viac, že sme si tak sadli! :D
    :* a teším sa na najbližší "meeting" ;)

    ReplyDelete
  16. Gratulujem:) tvoj blog mám veľmi rada, tak dúfam, že ťa blogovanie bude baviť ešte dlho, aby sme mohli obdivovať všetky tvoje krásne šaty a úlovky zo sekáča:)

    a.freivoltova@gmail.com

    ReplyDelete
  17. jee tobe taky krasne blogove narozeniny! a spoustu uspechu a ctenaru a vseho krasneho do roku dalsiho!

    ReplyDelete
  18. zuuz všetko najlepšie! je to strašne milé, ďakujem za spomenutie. a ruka hore, vymetieme každú party, najlepšie šatami, doslova :-D

    ReplyDelete
  19. Všetko najlepšie k výročiu či narodeninám alebo ako to mám povedať ...

    ReplyDelete
  20. Všetko naj k 1 narodeninkam blogu...newiem paci sa mi takto :)
    jentuska@azet.sk

    ReplyDelete
  21. Gratulujem ti k výročiu blogu :)
    Je skvelý! Patrí k prvým ktorého som začala pravidelne sledovať.
    Mne osobne sa najviac páčia tvoje outfity. Niekedy sa až čudujem aké krásne veci si dokázala nájsť v sekáčoch. :D
    veronika.zorska@centrum.sk

    ReplyDelete
  22. hééépy bírzdaj tú júúú :) to som zaspieval blogu, ale už končím, radšej :))))

    pokračuj ďalej, nech sa oslávia aj druhé a xté narodeniny blogu... ide ti to parádne, baví ma sledovať, čo objavíš v sekáči (a potom nadávať, že pánska časť je oproti dámskej o hodnú časť ukrojená a ja sa ti asi nikdy nevyrovnám sekáčovými úlovkami) :)))

    ReplyDelete
  23. Na blogu se mi líbí vše. Hlavně to logo!:D

    klarajar129@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Ďakujem za pozvanie do giveawaym, rada sa zapojím o takéto pekné výhry a budem si držať palce! :)

    Sledujem už dlho, páči sa mi jednoduchosť dizajnu blogu a takisto aj stylingu tvojich outfitov. Plus si veľmi sympatická :) A preto teda sledujem.

    A prajem ďalší úspešný rok!

    whatluciadid.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Všetko naj k 1. narodeninám blogu :)

    Na blogu sa mi páčia najmä tvoje úúžasné outfity... Nemenila by som vôbec nič

    klarka153@azet.sk

    ReplyDelete
  26. Tak tuto giveaway by som chcela vyhrat, ten lexilon by sa mi velmi hodil! :-).

    kejmy.do.it@gmail.com

    A nezmenila by som nic, si originalna a to sa ceni <3.

    Kejmy.

    ReplyDelete
  27. Gratlujem, a len tak dalej! Jeden z mojich oblubenych blogov, takze nic nemenit! :)
    a.elekova@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Followerem jsem už dlouho :-)
    Shakidays@seznam.cz

    A líbí se mi tu :-) Takže bych neměnila nic :-)

    ReplyDelete
  29. oooh tak knizka je GENIALNA !!! :)
    a banner tiez uzasny :)
    btw gratulujem k narodkam blogu .)
    a chcela som sa este opytat, ako si si nastavila na blogu to facebook like :)
    (pomozes mi ? som zufala)





    monika.laurincova@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Tvůj blog sleduju ráda, máš dobrou kvalitu fotek a zajímavé outfity:)Možná bych si pohrála s designem, logo mě moc nezaujalo. Jinak ta knížka je supr.
    veronika.stockova@seznam.cz

    ReplyDelete
  31. najviac sa mi pacia outfity, to jednoznacne a keby som mala nieco zmenit tak asi by som davala slovencinu pred anglictinu, kedze tu mas viac sk a cz followerov :)

    veronika.brozova146@gmail.com

    ReplyDelete
  32. aneta.jel@seznam.cz

    když už, ak možná desing, jinak bych nic neměnila, máš to tu pěkné:)

    ReplyDelete
  33. Mám ráda tvůj styl, strašně se mi líbí jak umíš nosit šaty! :)

    klariska.skodulka@seznam.cz

    A přeju do budoucna spoustu dalších úspěchů! :)

    ReplyDelete
  34. sledujem až odteraz, takže... :) inak tiež ťa pozývam ku mne na giveaway :)

    sange578@gmail.com

    ReplyDelete
  35. juuuu
    outfity se mi libi nejvic :)))
    sabik0@seznam.cz

    ReplyDelete
  36. jednoznačne outfity :)

    didala2@azet.sk

    ReplyDelete
  37. Skvele darky:) Preju tvemu blogu vsecko nejlepsi a jeste hodne dalsich narozenin! Nejvic me bavi tve outfity.)

    Martina.nav16@gmail.com

    ReplyDelete
  38. ahoj Zuzka :) tvoj blog je super, nemenila by som nič, tvoje outfity sú vždy zaujímavé :) ... a prajem všetko najlepšie tvojmu blogu a nech na ňom stále pribúdajú nové články :)

    soninka11s@gmail.com

    ReplyDelete
  39. jee, gratulujem k roku blogovania :) netuším čo by som menila :D to asi znamená, že netreba nič! :)))
    sabi.olsak@gmail.com

    ReplyDelete
  40. tvôj blog je úžasný! nemenila by som nič
    páči sa mi štýl ako píšeš a aj to aké fotky sem pridávaš,
    pekne sa obliekaš a máš proste super blog! :]
    19natt07@gmail.com

    ReplyDelete
  41. Nic bych neměnila, jsi super! :)¨
    v.kusalikova@seznam.cz

    ReplyDelete
  42. Michelle01:23

    Nič by som nemenila,najradšej mám outfity :)

    michaela.birova@gmail.com

    ReplyDelete
  43. Skvělá giveaway. skvělý blog tak co měnit - Follower ♥
    Ta knížka vypadádá opravdu skvěle a také gratuluji k roku blogování a tolika Followerů :)
    katie.halirova@seznam.cz

    ReplyDelete
  44. sledujem, nech sa blogu darí :) páči sa mi len tak ďalej :)

    tatianaulicna@gmail.com

    ReplyDelete
  45. Gratuluju k prvnímu výročí blogu :)
    Jsem čerstvý follower, tak nemůžu moc kritizovat.. ale ono asi není co ;) Moc se mi tvůj blog líbí, samozřejmě nejvíc outfity, protože je mi strašně sympatický, že jsi taková hodně 'šatová' :)
    Mimochodem.. naprosto skvělá giveaway :)
    g.wencelova@seznam.cz

    ReplyDelete
  46. 1) som follower :)
    2) istokova.kristina@gmail.com
    3) páči sa mi jednoduchosť a zaujímavosť tvojho blogu, dobre sa číta a pozerá. Určite v tom pokračuj. (:

    ReplyDelete
  47. moc hezky vybrané dárky :)
    Určitě bych na Tvých stránkách nic neměnila :). Líbí se mi to tak, jak je to tu nyní :).

    theceady@seznam.cz

    ReplyDelete
  48. Happy B-day ;)
    Máš veľmi milú tváričku a krásne outfity (šaty - like). Nesledujem dlho, ale blog ma skutočne zaujal. :) fkovalcikova@gmail.com

    ReplyDelete
  49. perfektné darčeky!
    sledujem len chvíľku :-P
    miaslifestyle@gmail.com

    ReplyDelete
  50. 1, ano ;)
    2, leopard-candy@seznam.cz
    3, Mě se tady líbí snad úplně všechno ;) Seš nádherná holka, s nádherným stylem ;) a všechno nej k narozkám blogu ;))

    ReplyDelete
  51. všetko najlepšie prajem! dúfam,že takto o rok ti budem vravieť to isté :P
    otázky o tom, čo by si mala zmeniť, nemám rada, keďže podľa mňa je super, že sa uberáš vlastným smerom :) a mne sa to páči..čiže by som nemenila nič :)
    hells229@gmail.com

    ReplyDelete
  52. Všechno nejlepší! :) Pochybuju, že bych něco vyhrála no, ale..:D
    Moc jsem se tu zatím neporozhlédla, ale nemyslím si, že bych měla co vytýkat O:)
    kackajunkova@seznam.cz

    ReplyDelete
  53. Všetko najlepšie prajem blogu, dúfam že jeho autorka bude naďalej prispievať, a dávať také super, a ešte lepšie články ;))
    Myslím že sa mi páči všetko, tie tvoje outfity sú nenormálne super ;) možno by som prijala viac diy tie sú jedny z mojich najoblúbenejších na blogoch, ale ináč..:)
    BTW: táto Giveaway je vynikajuca :-D tie veci, ako ja som videla už dosť dobrých giveaway, ale táto ma zaujala najviac asi..možno to bude aj tou knihou, alebo lakom :)
    beessweetylife@gmail.com

    ReplyDelete
  54. Gratuluju k prvním narozeninám tohoto blogu ;) at' ti to blogování ještě hodně dlouho vydrží, což si myslím že urči tě jo ;) Jinak jsem tvůj blog objevila zrovna dnes takže nemůžu posuzovat co bych změnila a co ne, ale v každém případě se mi tvůj blog moc líbí ;)
    nicol-e@email.cz

    ReplyDelete
  55. všechno nejlepší :))
    daniela.valcharova@seznam.cz
    líbí se mi tvoje outfits :))

    ReplyDelete
  56. Gratuluji narozeninám blogu:))
    veruhajk@seznam.cz
    Neznám tvůj blog moc dlouho, ale určitě se mi líbí tvoje outfity.:)

    ReplyDelete
  57. všetko najlepšie prajem!
    tvoj blog sa mi páči ale chcelo by to kvalitnejšie fotky no s tým mám problém aj ja a mnoho iných pretože to záleží od foťáku a pravdu povediac ani mi to nevadí :)
    nik.gomolová@gmail.com

    ReplyDelete
  58. Přidávám se k ostatním a také gratuluji k narozeninám blogu :)
    Asi se to tu už psalo, alemoc se mi líbí tvé fotkyahlavně outfity. Jsou velice zajímavé a nápaditě.
    A tato giveaway je úžasná :)
    pospisilova.ka@gmail.com

    ReplyDelete
  59. všechno nejlepší, ať ti blog ještě hodně dlouho vydrží :)
    hanka.nav@seznam.cz
    mám ráda outfity! :)

    ReplyDelete
  60. Je skvelé že to oslavuješ a že si vydržala.Osobne zbožnujem outfity.
    Proste skvelá isnšpirácia.
    hakika.rz@gmail.com

    ReplyDelete