Saturday, January 07, 2012

I am in a relationship with studying and it’s complicated.

Oh gosh, I simply hate finals.
The only thing I do is study, write a lot of notes, read so many documents and books, drink energy drinks and can´t sleep because of that.
So today I´ve decided to do things differently.
First I´ve studied and then I:

Oh bože, ja jednoducho neznášam skúškové.
Jediné, čo robím je, že: sa učím, píšem milión poznámok, čítam hrozne veľa dokumentov a kníh, pijem energy drinky, čoho následkom nemôžem spať.
Takže dnes som sa rozhodla robiť inak.
Najprv som sa učila, ale potom som:




finally hanged Audrey on the wall. / konečne zavesila Audrey na stenu.



"planted" and watered my own four-leaf clovers I got for my birthday- I´m looking forward for them to grow in 12 days. :) / "zasadila" a poliala moje vlastné štvorlístky, ktoré som dostala na na narodeniny- teším sa ako do 12 dní vyrastú. :)

I´m so happy from gifts I got for my birthday (these are only a couple of them all: Victoria´s Secret panties and H&M vanilla cosmetics- amazing scent!). / vytešujem sa z narodeninových darčekov (toto je iba zopár z nich: Victoria´s Secret nohavičky a H&M vanilková kozmetika- úžasná vôňa!).


and I´m also happy from I hope the last newbies from sales- I really have to calm down!:) (2 H&M dresses and Gate ring) / a vytešujem sa aj z už dúfam posledných noviniek ukoristených z výpredajov - už sa musím krotiť!:) (2 H&M šaty a Gate prsteň)


What about you and finals? What do you do for relax? 
A čo vy a skúškové? Čím relaxujete vy?

Btw, nezabúdajte na GIVEAWAY.

16 comments:

  1. Taku rastlinku v plechovke som mala aj ja a nic mi z toho nevyrastlo, ale hadam ty budes mat to stastie a stvorlistok sa tam objavi ;)

    ReplyDelete
  2. tá plechovka :)
    no dúfam , že ti niečo vyrastie vyzerá to vtipne :)
    a obraz je super

    ReplyDelete
  3. Koukám, i u tebe výprodeje řádí:-) Ty krajkový šaty jsou bezva!
    A Audrey je krásná.

    http://luczynky-world.blog.cz/

    ReplyDelete
  4. oboje šaty jsou bezva ♥, držim palce ať to vyroste

    ReplyDelete
  5. jééj,audrey! tá plechovka je úžasná,videla som také levandule myslím u mii z miaslifestyle :) štvorlísky súskvelé,ja som na meniny dostala už také vyrastené :D

    ReplyDelete
  6. ja som si všetko nahádzala na seba, takže som sa stresovala dva tri dni za sebou. Tie najhoršie skúšky mám za sebou, teraz už len taká "pohodka":D
    ja zas konzumujem veľa sladkého počas skúškového

    ReplyDelete
  7. aj my máme takú plechovku doma a tuším po troch mesiacoch z nej niečo aj vyrástlo :) len dávaj pozor na preliatie, jednu sme preliali a nám to zhnilo, keďže voda nemá kam odtekať... toľko k záhradníckemu okienku pre dnešok :D

    obraz sa mi veľmi páči :) a výhľad z tvojho okna je mega... presne po takom túžim... bývate niekde v starom meste? :)

    ReplyDelete
  8. nejlepší je ten ta bota-květináč :)
    jinak s čtyřlístek přeju hodně štěstí! :)

    ReplyDelete
  9. Ďakujem všetkým krásne :)

    a Patrik: sranda, že si si všimol výhľad :) áno, presne, v Starom meste :)
    a k tomu kvetináču- tá plechovka má dole tiež také kovové uško, čo treba odtrhnúť, aby sa to neprelialo :) takže toľko z môjho záhradníckeho okienka :D

    ReplyDelete
  10. Wow, ty šaty! Nádhera. :)

    Nat
    http://world-by-us.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. dufam, ze sa potom so stvorlistkami pochvalis:)!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. jeee ten štvorlístok :)a obraz je skvelýýý

    ReplyDelete
  13. ooo skvelo si nakuupila! musim pochvaaalit :D a som rada ze sa ti u mna na blogu inspiracia paci :*

    ReplyDelete
  14. ľavé šaty super!

    ReplyDelete
  15. ahoj! tak držím palce na skúškach a mimochodom máš fakt super blog! :)
    kiss

    ReplyDelete
  16. Keď pozerám na tie tvoje krásne prírastky iba tíško závidim...
    Snaď všetky skúšky zvládneš ľavou zadnou :))
    www.ourfashiondiary.com

    ReplyDelete