Thursday, January 26, 2012

In Bratislava

I´m here. Again. 
Waiting for my man to finish his finals.
Shopping during sales. - Oh I just love shopping here, there is more stuff to chose from, I guess some items are even cheaper than in Košice and obviously there are more stores. The newbies I got from sales are on all of the pictures. Cougar top, 2 dresses, flower print kimono and leopard print bag- and everything was so cheap!
I´m getting some inspiration on tumblr.
Also, I´m meeting Timi (Timbo) tomorrow- I´m taking my camera so stay tuned! :)

Som tu. Znovu.
Čakám na to, kým môj chlap skončí skúškové.
Nakupujem počas výpredajov. - Oh, ja mám veľmi rada tu nakupovať, je tu omnoho viac vecí na výber, niektoré sú podľa môjho názoru aj lacnejšie ako v Košiciach a samozrejme, je tu aj viac obchodov. Nové prírastky sú na všetkých fotkách nižšie. Top s pumou, 2 šaty, kvietkované kimono a leopardia kabelka- a všetko bolo veľmi lacné!
Získavam inšpiráciu na tumblri.
A tiež, zajtra sa konečne stretnem s Timi (Timbo)- beriem si foťák, tak stay tuned! :)




Top - Zara
Shorts (underneath), Scarf - F&F
Shoes - New Yorker
Bag - Guess
Blazer - H&M
Tail - Gate
Sunglasses - Gucci


H&M princess dress / H&M princezničkovské šaty

H&M sheer dress / H&M priesvitné šaty

H&M flower kimono / H&M kvietkované kimono

New Yorker leopard print bag / New Yorker leopardia kabelka

16 comments:

  1. ja by som to nazvala kimono :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem za nápad, hneď to mením :)

      Delete
  2. Sekne ti to! Moc se mi líbí ty růžové šaty z H&M! To je nová kolekce?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, nie, to je zimná kolekcia :) boli na sale za 7 eur. :)

      Delete
  3. pekná kabelka, si kočka!
    a leopardia je skvelá (mám istú a zle by som nevybrala :)

    ReplyDelete
  4. ty mas hezky dlouhy vlasy!:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. to kimono vyzera super, ty jedna celebrita so slnecnymi;)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ej, aka zena v ciernom! Uzi si to :)

    ReplyDelete
  7. Krásne úlovky! Tie ružové šaty... ♥ Aj kimono sa mi veľmi páči.

    ReplyDelete
  8. krásna krásna krásna! :)
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. skvely naakup, tu leopardiu tasku mam aj ja ;)

    ReplyDelete
  10. Jeeej, ja teda ružovú nejak extra rada nemám...ale tie šaty sú úplne že krásne!!!
    A kimonko tiež..mám čierne a kvetované ale iné ;)
    pekný nákup len čo je pravda!

    cajova.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Wow, krásné věci sis koupila. :)

    ReplyDelete
  12. super veci : )
    na blog som pridala nove fotky z dovolenky, z dominikanskej republiky, ak mas zaujem, zastav sa, budem len rada : )

    ReplyDelete
  13. Prinznickovske saty mam tiez, len v ciernej a milujem ich :)))
    takze chvalim vyber a ten top je dokonaly, proste vau :)
    www.ourfashiondiary.com

    ReplyDelete
  14. Anonymous05:18

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete