Wednesday, January 11, 2012

Like a schoolgirl

So, just shortly:
I feel like a schoolgirl in this dress. :)
Today I passed my final- I got B, I only needed 1.5 of a point to A but whatever, I celebrated that in Tezenis- I bought myself red, satin and lacy gift. :P
Do you give yourself gifts when you work/study hard?

P.S.: Because there is going to be no more Google Friend Connect, you can find me on Bloglovin and also on Facebook- you can find both links on the right panel. I will be happy if you will also "like" me there  :)

Tak v skratke:
V šatách sa cítim ako taká školáčka. :)
Dnes som dala skúšku, na Bčko, chýbalo mi 1.5 bodu do Ačka, ale tak nevadí, aj tak som to oslávila v Tezenise- kúpila som si na oslavu červený saténový čipkovaný darček. :P
Odmeňujete sa niekedy aj vy za učenie/prácu?

P.S.: Pretože Google Friend Connect končí, tak ma môžete nájsť na Bloglovine a tiež na Facebooku- obidva linky nájdete na pravom paneli. Budem rada, keď sa Vám budem "páčiť" aj tam.:P





Dress - H&M
Sweater (Geyer) - Secondhand
Shoes, Bag, Ring - New Yorker
Tights - Gate



Nezabúdajte na GIVEAWAY!

6 comments:

  1. jasne, ze za uspechy sa treba odmenit!
    ja som do textu vlozila ten kod, co aj nabok:)(tam, kde pises post mas hore akoby zalozku vytvorit html kod/ vztvorit...prekliknes na ten html vlozis kod a prekliknes spat, aj ked ho neuvidis, staci si dat ukazka a uvidis ho tam, snad som ti to vysvetlila dobre a pochopis to:)...

    ReplyDelete
  2. ale však nemal končiť, že vraj to bol planý poplach, tak predsa?..
    áčko, béčko len nech je potom :)
    inak kočka, ja sa odmeňujem! :)

    ReplyDelete
  3. Pěkný outfit, šaty ti sluší! :)

    ReplyDelete
  4. že Bčko...ty bifľa!!! :D hah ale nie...treba sa tešiť každej známke okrem FX :D
    a dávaj si pozor na úchylákov zaťažených na školáčky :D

    ReplyDelete
  5. moc ti to sluší..ty šatičky jsou strašně roztomilý =)

    ReplyDelete
  6. tie saty su moc moc kraasne, a nad botami som uvazovala aj ja ale nakoniec z toho nejak zislo :)

    ReplyDelete