Thursday, January 05, 2012

Obsessed with dresses

Seriously, before blog I never knew I´m THAT obsessed with dresses.
But I have to say I´m really a dress addict. :)
I love them, they are so feminine, can be sexy, sweet, romantic, sporty, anything you want. :)
Are you obsessed with anything from fashion?

Teraz vážne, pred blogom som nikdy netušila, že som až TAK posadnutá šatami.
Ale musím povedať, že som naozaj závislá na šatách. :)
Zbožňujem ich, sú také ženské, môžu byť sexi, sladké, romantické, športové, akékoľvek chcete. :)
Ste niečím posadnutí/é vy? :)

P.S.: Pridala som nové veci do SHOPU.







Dress, Blazer, Earrings - H&M
Shoes - New Yorker
Tights - Tally Weijl
Necklace - Guess
Ring - Romwe
Bag - Mango

11 comments:

  1. to sú aké rozkošné silónky!

    ReplyDelete
  2. no ved co by si nebola, taku postavicku by bolo skoda zahalovat:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. mne sa viac páčia punčošky!!

    ReplyDelete
  4. veľmi pekné!! :) A tie pančuchy a prsteň!! :)

    ReplyDelete
  5. Fakt super silonky:)
    Ja som posadnuta topankami..:P

    ReplyDelete
  6. no jo, tieto saty som skusala v ciernom...zostali 34 a 40 v obchode...34 som ani nezapla a 40 zo mna padala.....ach jaj, tieto mali byt moje :)

    ReplyDelete
  7. Presne..sú tak ženské! ;-)
    ..ja som asi posadnutá náušnica.....eh nie asi..ale určite.. každá máme niečo ;D

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    ReplyDelete
  8. saty ti velmi pristanu. Rozmyslam, ze cim som posadnuta...no mojimi vlasmi jednoznacne, a z handrickova asi peknymi gatkami :)

    ReplyDelete
  9. Moc se mi líbí ty silonky a šaty super ! :)

    ReplyDelete
  10. krásne šaty :)

    ReplyDelete
  11. ty si na šaty, ja som na saká....každý je na niečo :P
    ale tieto sú ***** dobré!

    ReplyDelete