Friday, January 20, 2012

She imagined paradise every time she closed her eyes

I had one final today. I don´t have results, but I have a good feeling about it.
Maybe it´s because of my four-leaf clovers that have started to grow. ;)
Only one more and I´m done. But the only thing I can think about right now is skiing in Tatras, relaxing, shopping inBratislava, simply holiday!

Dnes som mala skúšku. Ešte nemám výsledky, ale mám dobrý pocit. Možno je to preto, že mi začali rásť štvorlístky. ;)
Už iba jedna a skončila som.Ale jediná vec, nad ktorou dokážem rozmýšľať je lyžovanie v Tatrách, relax, nákupy v Bratislave, jednoducho prázdniny!

Btw, GIVEAWAY potrvá do nedele, lebo zajtra nebudem mať absolútne čas na žrebovanie. 






Dress - Gate
Blazer - Secondhand
Shoes - New Yorker
Tights - Tezenis
Coat - Orsay
Squirrel necklace, Fur collar - H&M
Plain necklace - Guess




16 comments:

  1. tie štvorlístky sú krásne :) Aj tvoj outfit :)

    ReplyDelete
  2. Perfektné..šaty, boty, kabátik..krásne kúsky :-)
    Aj my máme štvorlístky na okne (od babičky) !! :)

    cajova.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. to nie je možné, že Tebe tak rýchlo vyrástli! :-O odteraz Ti nosím všetky moje kvety, budeš sa o ne starať :D

    btw... tie šaty sú naozaj z Gate? kamarátka presne takéto niečo hľadá, asi ju teda odporučím tam :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. pokojne dones :) aj ja som z toho prekvapená :D
      a z Gate- majú aj čierne a sú skvelé v tom, že majú aj také ramienko z rovnakého materiálu :)

      Delete
  4. jéj štvorlístky!
    a aj ja chcem relax a nákupy, už čoskoro! júj teším.
    krásne boty a šaty.

    ReplyDelete
  5. super kabát :) a máš pekné vlásky :)

    ReplyDelete
  6. tie satky su perfektne,v kozusku vyzeras luxusne a tesim sa s tebou so stvorlistov!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. krasny saticky
    http://sienastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. ahoj promin ale kolko mas uz tie saty?:)
    su prekrasne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pár týždňov- počas výpredajov som ich kúpila v Gate- majú aj čierne :)

      Delete
  9. ďakujem všetkým :))

    ReplyDelete
  10. krásny kabátik a štvorlístky sú úžasné!:)

    ReplyDelete
  11. Super outfit. Tiež som si kúpila tieto šaty, ale v čiernej farbe. (:

    ReplyDelete
  12. vypadáš krásně, tak elegantně =)

    ReplyDelete
  13. Such a cute dress!I like these kind of princess dress :)

    ReplyDelete
  14. Jsi strašně nádherně oblečená :)

    ReplyDelete