Sunday, January 29, 2012

Timbo & dolcezuzka

Hey :)
I wasn´t here because when I´m in Bratislava, I prefer to do different things than blogging. ;)
But this trip to Bratislava will be remarkable because of my "rendez-vous" with Timi
Because I admire her since I started my blog, I was soo looking forward to it.
With pear brandy plus pear juice and vine I´ve found out, that:
She is even more beuatiful in person than on photos.
I can talk to her for hours.
She is very entertaining and has a special ability to calm down angry taxi driver.
The rest I leave for myself, you have to meet her to find out what I really recommend- this meeting gave me great mood for probably month in advance.


Ahojte :)
Nebola som tu, lebo keď som v Bratislave, tak sa skôr ako blogu venujem iným veciam. ;)
Ale tento výlet do Bratislavy bude mimoriadny mojím "rande" s Timi.
Keďže ju obdivujem už od začiatku blogovania, tak som sa nesmierne tešila.
Pri hruške s hruškovým džúsom a víne som zistila, že:
Je ešte krajšia ako na fotkách.
Že s ňou dokážem prekecať celé hodiny.
Že je veľmi zábavná a má špeciálnu schopnosť upokojiť nahnevaného taxikára. :D
Ostatné si nechám pre seba, na to ju musíte stretnúť, čo ja len odporúčam- mňa stretko nabilo skvelou náladou tak na mesiac dopredu. 









14 comments:

  1. posledná foto!!
    a krásne dve blondínky! no čo viac dodať :)

    ReplyDelete
  2. jste kocky!:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. taky bych potřebovala nabít tou náladou:)

    GIVEAWAY
    http://wind-in-hair.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. a tak konečne vám to vyšlo! :)))
    obe nádherné, ako vždy:)

    ReplyDelete
  5. Ste fakt kočky :)

    ReplyDelete
  6. jej! pozrela som pár článkov dopredu a musím povedať úžasný blog! nechápem ako som ťa nemohla objaviť skôr.. followujem:)

    ReplyDelete
  7. nice ring ;)
    a kiss

    xoxo

    ReplyDelete
  8. o ano ano už som niečo začula v piatok od tvojho drahého :-D
    pekné ste veruže obe!

    ReplyDelete
  9. Timi je skvelá :) Milujem jej štýl písania príspevkov :)

    ReplyDelete
  10. ty si tak neskurocne zlata na tych fotkach!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. moc vám to sluší =)

    ReplyDelete
  12. Tie nausnice ti pristanu moc moc!

    ReplyDelete
  13. I love your ring!
    I'm your new follower (by Bloglovin)
    Greetings from Spain!
    xoxo
    M.

    ReplyDelete