Monday, February 06, 2012

Details

Outside is freeeeeeeeezing! God, I went out today just for couple hours and I´m still cold. :D
So today just a couple of details. :)


Vonku je hroznáááááá zima! Bože, dnes som bola vonku iba na pár hodín a ešte stále sa klepem. :D

Takže dnes len zopár detailov.




My tights from Romwe giveaway came in today. I personally love those with dots. :) But the postwoman probably hates me. She doesn´t want to deliver my packages so she just leaves notes all the time. And I have to go to the post office to get my stuff! Grr! / Dnes mi dorazili pančušky z Romwe, ktoré som vyhrala v gveaway. Osobne zbožňujem tie s farebnými bodkami. :) Ale moja poštárka ma asi neznáša. Nechce sa jej doručovať mi balíčky, tak mi stále nechá len lístky v stránke. Ja potom musím stále behať na poštu. Grr!

Newbies I haven´t shown you yet. Pink and darker blue one are from Asos. The other ones for a very cheap price from H&M. / Novinky, ktoré som Vám ešte neukázala. Ružový a tmavší modrý je z Asosu a ostatné za smiešnu cenu z H&M.

This is what I was watching the last days- Audrey and Breakfast at Tiffany´s. I was writing a paper about it- I turned it in today. / Týmto som sa zaoberala posledné dni. Audrey a Raňajky u Tiffanyho- písala som o tom prácu, ktorú som dnes odovzdala.

Detail of dress I got on sales in Bratislava. / Detail šiat, ktoré som ukoristila v Bratislave počas výpredajov. 
Dress from Romwe I want to order with my giftcard I won from giveaway. I´m just waiting for the V-Day sale that starts tomorrow. :) / Šaty z Romwe, ktoré si chcem objednať s giftkartou, ktorú som vyhrala v giveaway. Iba čakám na V-Day sale, ktorý začína zajtra. :)

16 comments:

  1. tie šaty <3 a náramky z hm sú krásne :)

    ReplyDelete
  2. tie naramky su mile.

    ReplyDelete
  3. tie naramky!!to je hm?wow

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie všetky, tie prvé zhora sú z Asosu :)

      Delete
  4. super pančušky aj všetko :)
    http://veronika-life-in-picture.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. pančušky a náramky.
    A vonku je otras :) treba doma byť zakukelná v deke a s čajíkom :)

    ReplyDelete
  6. Téda, ty puntíkatý punčošky:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    ReplyDelete
  7. Tyhle šaty má myslím Lucy z cup o style, myslím ty šikmo střižené:) a punčocháčky zááávídím!!

    GIVEAWAY!
    http://wind-in-hair.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ty šaty z Romwe jsou naprosto božský.

    ReplyDelete
  9. No a mne moja postarka moje krasne cerstvo objednane pancuchy dala POD vsetky postove schranky v schodisti...mohol by ich zobrat hocikto! Tak s tou tvojou mas stastie :D

    ReplyDelete
  10. aj mne došli včera pančušky,ktoré som vyhrala :) tvoje sú ešte krajšie :)
    a s tou poštárkou to mám podobne, tiež mi veľmi nerada nosí veci a skoro vždy musím na poštu :(

    ReplyDelete
  11. boze tie saty su dokonalee aj ja ich chceem

    ReplyDelete
  12. Anonymous01:02

    to s poštárkou poznám tiež, neznášam keď si nájdem v schránke ten hlúpy žltý papier a musím sa terigať na poštu! :D

    ReplyDelete
  13. Ahoj, u mě na blogu probíhá giveaway, tak jsem tě chtěla pozvat. :) I všichni ostatní jsou srdečně vítáni! :))
    www.flowing-minds.blogspot.cz

    ReplyDelete
  14. tak tie náramky z H&m sú parádne a ako tak analyzujem, dali by sa aj vyrobiť....hmmm asi sa idem do toho pustiť :D

    ReplyDelete