Sunday, February 12, 2012

From Austria with love

Hallo. I´m blogging from Austria now. I´m a little bit tired after my journey and all the delicious food I have eaten. 
There is so much snow outside, that maybe I will need an avalanche dog- of course with rum. :)
I can´t wait to try the ski slopes!
I had some skiing practice on Jasna with my girls, my man and his architect friends (It was AWESOME!:) but the temperature now is - 23 °C, so it´s a totally different story.
I don´t have a lot of photos today, just yummy stuff I ate today and the view from my balcony.
Hope I won´t be to tired to blog tomorrow. ;)

Hallo. Dnes blogujem z Rakúska. Som trošku unavená po ceste a po tom všetkom mňam jedle, ktoré som dnes do seba napratala.
Von je toľko snehu, že asi budem potrebovať lavínového psa- jasné, že s rumom! :)
Nemôžem sa dočkať toho, ako vyskúšam svahy!
Mala som trošku tréning na Jasnej s mojimi babami, mojím chlapom a jeho kamarátmi architektmi (Skrátka, jedna BOMBA!:), ale momentálna teplota tu je - 23 °C, čo je úplne iný príbeh.
Dnes nemám veľa fotiek, iba môjho jedla, po ktorom sa oblizujem doteraz a pohľad z môjho balkóna.
Dúfam, že nebudem príliš unavená na blogovanie aj zajtra. ;)






1. Chocolate cappuccino for a great morning. / Čoko-cappuccino na skvelé ráno. 2. Baked broccoli with cheese for a light lunch. / Zapekaná brokolica so syrom na ľahký obed. 3. Oh, so much stuff for dinner! (smoked salmon, prosciutto, melon, olives... + 4. garlic soup) / Oh, tak hrozne veľa vecí na večeru! (údený losos, prosciutto, melón, olivy... + 4. cesnaková polievka.)



7 comments:

  1. joj tak si to uži, ja som na svahu nebola dva roky, no a nejako extra mi to nechýba. jasne, určite by som rada oprášila môj board a vybehala niekam, ale asi som moc lenivá.
    Mňam zapekaná brokolica! údený losos...mňam, mňam :)

    ReplyDelete
  2. Krásný fotky:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. ta animacka je perfektna aj mne sa zbiehaju slinky:)...uzi si to a davaj si pozor!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. aa aké super fotkyyyyyyyy ! :)
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ach jo...musím sa už naučiť lyžovať, nech si môžem vychutnávať takýto krásny výhľad :) uži si to tam...hlavne sa vráť vcelku, bez chýbajúcej končatiny :D

    ReplyDelete
  6. krásne fotky :)
    ideasofbarb.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Anonymous01:22

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete