Tuesday, February 28, 2012

I´ll make the galaxy my playground.

Facts about this post:
It has the biggest amount of pics of me.
These photos have also the best quality because Timbo took them with her camera.
The wind was so strong I kept pulling my dress down all the time that is the reason I have hands on me on many pictures.
Facts about the day when the pictures were taken:
I had amazing day with Timi, I don´t understand how we always seem to have something to talk about when we talk so much. :D
We went to Eurovea and also said hi to Patrik.
And Timi looked gorgeous, you will see some pictures I took on her blog soon. :)

And off topic, I am wearing the galaxy dress I talked about so much before. :)


Fakty o tomto poste:
Nájdete v ňom zatiaľ asi najväčší počet mojich fotiek.
Fotky majú tiež najlepšiu kvalitu, lebo ich fotila Timbo so svojím foťákom.
Vietor bol dosť silný, preto som si stále ťahala dolu šaty a to je tiež dôvod, prečo si ich na viacerých fotkách držím. 
Fakty o dni, keď boli fotky nafotené:
Mala som absolútne skvelý deň s Timi, nerozumiem, ako stále máme nejakú tému, ktorú spolu riešime, keď spolu rozprávame toľko veľa. :D
Boli sme v Eurovei a navštívili sme aj Patrika.
A Timi vyzerala úžasne, na jej blogu čoskoro uvidíte aj nejaké fotky, ktoré som odfotila ja. :)

A mimo témy, na sebe mám galaxy šaty, ktoré som už toľkokrát spomínala. :)










Dress - Romwe
Shirt - Secondhand
Bag, Shoes - New Yorker
Gold bracelet - Vintage
Colourful bracelet - Timbo
Sunglasses - Gucci

14 comments:

  1. nadherna si..a saty tiez:)

    ReplyDelete
  2. Až teraz si uvedomujem aké sme mali šťastie, že bolo veterno...veď tie šaty vyzerajú najlepšie, keď sú v "pohybe" :)))
    ináč všimla si si, že pri toľkom rozprávaní nikdy nestihneme dokončiť tému? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak áno, podľa mňa aj Tvojim vlasom ten vietor dodal ešte väčšie čaro... btw... prečo zase nemáme fotku SPOLU? :D
      a s tými témami to nevadí, dokončíme neskôr a ie ďalšie neskoršie, tak máme záruku tém, kedy len chceme :D

      Delete
  3. suhlasim s Timi, ved tie saty najlepsie vyzeraju vo vetre...myslim, ze tento typ som v klude na blogoch takmer ani nevidela:D

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. to je také super jarnéé

    ReplyDelete
  5. Tak toto sú veru mega najlepšie fotky! :)

    ReplyDelete
  6. dokonalé fotky a krásny outfit!

    ReplyDelete
  7. Na těch fotkách vypadáš moc dobře :-)

    www.czechblondyn-blogspot.com

    ReplyDelete
  8. slečny, počasie ste riadne vychytali! kebyže to máte naplánované o deň neskôr, asi zmrneš a vietor by sa ti so šatami pohrával štýlom "nevidím, lebo sukňu mám pred očami" :D takto je to akurát! pekné fotky, ty pekná, Timi šikovná, zohraná dvojka! ;)

    ReplyDelete
  9. Dokonalé botky)

    http://lola-dressmaker.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Veľmi pekné fotky! Páčia sa mi šaty v kombinácii s tou košelou ;-)

    cajova.blogspot.com

    ReplyDelete