Sunday, February 26, 2012

Of course, all art is erotic. - Adolf Loos

I´m in Bratislava. 
Enjoying time with my man. 
Looking forward to meeting Timbo tomorrow, again.
Also learning new stuff. Because today we went to Danubiana (art museum) to see exhibition of architect Jan Kaplicky- I didn´t know him before, but now I do. :)
And as soon as I came there, I found painting from different exhibiton that caught my attention. ;P

Som v Bratislave.
Užívam si čas strávený s mojím chlapom.
Teším sa zase na Timbo- zajtra máme stretko.
Učím sa nové veci. Pretože dnes sme skočili do Danubiany (múzeum umenia), aby sme videli výstavu architekta Jána Kaplického- predtým som ho nepoznala, ale teraz už áno. :)
A hneď ako som tam aj prišla, našla som si obraz z inej výstavy, ktorý ma zaujal. ;P





Dress, Blazer - H&M
Bag - Mango
Belt - Terranova
Shoes - Peacocks
Sunglasses - Gucci
Earrings - vintage
Ring - Ebay


10 comments:

  1. šaty sú krásne, ja do tej Bratislavy ani ísť nemôžem, zasa by som nakúpila a potom mesiac nejedla :)

    ReplyDelete
  2. ty růžovounké šaty jsou super!!

    http://wind-in-hair.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. saticky,saticky:P

    ReplyDelete
  4. si taka incognito vedla toho obrazu:)....ale tiez sa mi pacia saty, najma ich farbicka:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Velice pekná si tu! A tie šaty sú také princeznovské :)

    ReplyDelete
  6. Jé tak to ti závidím..
    Máš pěkné šaty!

    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. super šaty :3: )
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    ReplyDelete