Monday, February 20, 2012

Stressed spelled backwards is desserts.

Are you a sweet or salty person when it comes to food?
I am definitelly a sweet person, I can´t go without something sweet every day.
And I also like to try new stuff, so that is the reason why I got Milka chocolate covered popcorn and new editions of Milka with Oreos and Milka with Daim in Austria.
And it´s a shame that I can´t get Ovomaltine crunchy cream and chocolate covered pretzels because they are fantastic!
(all of the sweets are on the last pic- only the Milka Snax is opened because I couldn´t resist!:D)
Have you ever tried any of those? Or do you like something that is not sold here?

Ak maškrtíte, tak na slanom alebo sladkom jedle? 
Ja neskutočne milujem sladké, neviem si bez toho predstaviť deň.
Tiež zbožňujem skúšať nové veci, čo je dôvod, prečo som si v Rakúsku kúpila popcorn v Milka čokoláde a nové edície Milky s Oreom a Milky s Daimom.
Je blbé, že na Slovensku nemôžem kúpiť Ovomaltine crunchy cream a praclíky v čokoláde, lebo sú mňamózne!
(všetky sladkosti sú na poslednej fotke- iba Milka Snax je otvorený, lebo som nemohla doolať!:D)
Vyskúšali ste niečo z toho? Alebo máte radi niečo, čo tu nedostať?

Btw, pridala som nové veci do SHOPU. Kuk tam!:)






Dress - Romwe
Kimono - H&M
Bag, Shoes - New Yorker


14 comments:

  1. Anonymous02:39

    sladkostiii <3 ale mám rada aj slanosti :D

    ReplyDelete
  2. Mňamy, dnes mám čisto prečisťujúci deň a akonáhle som klikla na tvoj nový príspevok sa mi slinky začali zbiehať!!! :) Nevadí, vydržím! :D

    Milujem sladké a podľa mňa je naj čokoláda Lindt a Milka. A Ovomaltine je aj niečo ako horúca čokoláda alebo kakao vo Švajčiarsku, dosť to tam je žiadané :)Tieto crunchy cream som ešte nevidela :)

    ReplyDelete
  3. Kosicke ulice <3 chyba mi to a tato je jedna z mojich najoblubenejsich! :)

    ReplyDelete
  4. ja si pamatam, ze kedysi (uz davno) predavali slane pracliky v cokolade, myslela som si, ze to bude riadne divne, ale nakoniec mi to dost zachytilo...ale moc dlho to tu nevydrzalo, ani rok tusim..

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Mnam!!
    Já jsem spíše na slané, ale někdy si taky nemůžu pomoct a musím sníst milku!!!

    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. super outfit =)..moc ti to sluší...to kimono je super =)

    ReplyDelete
  7. Anonymous06:38

    tie sladkosti vyzerajú úžasne, až sa mi slinky zbiehajú.. škoda že u nás také nemajú :)) a preferujem slané aj sladké, podľa momentálnej chuti ;)

    ReplyDelete
  8. zo slaného ma strašne smädí...sladké milujem nadovšetko!!! No a že potom z čoho je ta celulitída :DDD. Ináč kedysi dávno sa u nás predávali praclíky v čokoláde v takom tmavomodrom lesklom obale...no a potom ich stiahli z predaja. :D Asi sa moc neujali.
    A to kimono ti sekneee!!!

    ReplyDelete
  9. mnam ty sladkosti!

    ReplyDelete
  10. ďakujem všetkým! veľmi ma tešia všetky vaše komentáre!:)
    Timi a evie: áno viem, taký modrý lesklý obal a tuším nejako na F sa volali? len viem, že boli brutálne :)

    ReplyDelete
  11. Mňam <3 Já jsem taky na sladké :)

    ReplyDelete
  12. Krásne si oblečená..tak vílovo ;-)
    ..a kto by to do teba povedal za tie sladkosti! Nikde sa to neodráža, máš ty ale štastie :)

    cajova.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. veď to, že odráža :) ale ja si neviem pomôcť :)
      a ďakujem :)

      Delete
  13. hi! i like your blog! we may follow each other, if u want) i'll be very happy)

    ReplyDelete