Wednesday, February 15, 2012

Valentine´s day

Today is the 14th of February. For somebody it´s just a Tuesday. For the more romantic ones, Valentine´s day.
If you think it´s too commercial or you think that it´s just a stupid american thing don´t read this post.
Because I belong to those who celebrate it. No, I don´t only show my love to those who matter today. I show it everyday I want. I just think it´s a nice thing to have one day only for love.
Many others think so too. That is the reason why I found so many heart details and took pics of them for you.
Like here, in a mountain cottage.

Dnes je 14teho februára. Pre niekoho je to len utorok. Pre tých viac romatických, deň sv. Valetnína.
Ak si myslíte, že ide len o hlúpu americkú komerčnú vec, tak nečítajte ďalej.
Pretože ja patrím k tým, ktorí ho oslavujú. Nie, svoju lásku k tým, čo za to stoja neprejavujem iba dnes. Prejavujem ju kedykoľvek chcem. Iba si myslím, že je dobrá vec mať jeden deň rezervovaný len pre lásku.
Mnohí iní si to myslia rovnako, preto som dnes objavila mnoho srdiečok a odfotila ich pre Vás.
Napríklad tu, v horskej chate.






Or in Peek&Cloppenburg where I "stole" all those pretty Valentine´s day cards. :) I personally like the one with a robot the most.

Alebo v Peek&Cloppenburg, kde som "ukradla" všetky tieto valetnínky. :) Najviac sa mi páči tá s robotom.


Or for example Curaprox with their special Valentine´s day edition. I love it so I got one for me and one for my man too.:)

Alebo napríklad Curaprox s ich špeciálnou valentínskou edíciou. Veľmi sa mi páči, a tak som jednu kúpila pre seba a ďalšiu pre môjho chlapa.



So what about you? Do you celebrate Valentine´s day?

Tak a čo vy? Oslavujete nejako Valentína?


P.S. Click on Google. It will make you smile for sure.

P.S. Kliknite si na Google, určite Vám prinesie úsmev na pery.

11 comments:

  1. jé, ty kartáčky na zuby jsou moc krásný! :)

    ReplyDelete
  2. Tie zubne kefky su krasneeee <3 ale na spolocne byvanie neprakticke, hned by si moj priatel pomylil jeho s mojou ako ho poznam :D

    ReplyDelete
  3. ja mám tie kefkyyy! ale som smutna lebo nebudu spolu v jednom pohariku :-/

    ReplyDelete
  4. dnes som povedala nemilú poznámku že valentín je len obyčajný kapitalistický sviatok :D ale keď som zbadala že na romwe majú -30% tak som zmenila názor, idem si spraviť radosť :D

    ReplyDelete
  5. aa tie kefky sú super ! :)
    a ja valentína nejak extra neuznávam, to asi veľa ľudí. ale zároveň je to fajn :3
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. ja oslavujem ked mam s kym a ked nemam, tak pomaham ostatnym s pripravami :D

    ReplyDelete
  7. Jee tie kefky :-) Valentín..no myslela som, že neoslavujeme ale Pepo prišiel s ružičkou a kinder čokoládami :))..tak ma to potešilo..

    cajova.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Tak to teda musím ihned poslat mamku pro kartáček :D je boží ♥.. Ale pro mě to bylo obyčejne uteryy:)
    Zvu tě na giveaway o masku na vlasy u mě na blogu!

    ReplyDelete
  9. Rozkošné doplnky ;)
    Simona
    www.simimaus.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. och tie valentínky sú všetky chutné a tie curaprox kefky sú muťuťuťu!

    strangeandfine.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Anonymous19:59

    Appreciate this post. Will try it out.
    Here is my web-site - cachorro de apartamento

    ReplyDelete