Thursday, February 23, 2012

When in doubt wear red. - Bill Blass

I have only 2 colourful jeans in my closet.
Light pink one from GAP and these bright red ones from Old Navy.
I personally hate jeans and pants I usually wear only leggins and jeggins if I have to. :) (But I´m thinking about getting a mint ones.:)
Today I made an exception because I got this great leopard print Esprit sweater in secondhand yesterday. Great. Hm, but the only bad thing about it is that it leaves fuzz everywhere! I feel like I have 100 cats at home. :D


V šatníku mám len 2 farebné džínsy.
Svetloružové z GAPu a tieto ostro červené z Old Navy.
Ja osobne neznášam džínsy a nohavice, pretože zvyčajne nosím len legíny alebo jeggins, keď už naozaj musím. :) (Ale rozmýšľam, veľmi silno, nad tým, že si kúpim nejaké mentolové.:)
Dnes som ale urobila výnimku, pretože som si včera v secondhande kúpila tento skvelý leopardí Esprit sveter. Skvelý. Hm, až na to, že všade púšťa chlpy, takže sa cítim, akoby som doma mala 100 mačiek. :D







Sweater (Esprit), Shirt - Secondhand
Jeans - Old Navy
Bag - Mango
Jewelry - H&M
Sunglasses - Gucci
Shoes - F&F


My galaxy dress from Romwe finally came in today! Yay! I´m just waiting for a little bit warmer weather to wear it. :) / Moje galaxy šaty dnes prišli z Romwe! Jéj! Iba čakám na trošku teplejšie počasie, aby som ich mohla nosiť. :)

7 comments:

  1. moje všetky svetre púšťajú, takže je to ok.
    ja nosím väčšinou nohavice, teda farebné jeansy, ale aj normálne, neviem si to bez nich predstaviť. no veru šaty sú na teplejšie dni :)

    ReplyDelete
  2. je to taky nezvyk vidiet ta v nohaviciach, uz som si u teba zvykla na tu "satovu" neznost:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ah Zuzi, ten sveter je skvelý! Tiež by som chcel nejaký s podobným vzorom. Bez mučenia priznám, že ho chcem odkedy som niečo také videl na Bradovi Goreski. Ja viem, som hnusná copycat. :D

    ReplyDelete
  4. sveter za 00 bodov a to nemam rada leopardov :))

    http://butterflyeffectofsabi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Hii vesmírne! Krásne... ;-)

    cajova.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Pááni docela odvaha si koupit a obléknout leopardí Esprit svetr a červené kalhoty Old Navy.Výsledek je však skvělý.Sluší Ti to :-)

    www.czechblondyn-blogspot.com

    ReplyDelete
  7. super outfit! tie saty su krasne takisto..ja mam tiez jedny vesmirne a cakam presne na to iste! nech uz je teplo..amen:)

    ReplyDelete