Monday, March 05, 2012

DIY: Raw Crystal Ring

So, as I mentioned earlier, I really like raw crystal rings and because they are kinda expensive, I´ve decided I will diy one. Or two. :)

Takže, ako som už skôr spomínala, veľmi sa mi páčia prstene so surovými kryštálmi, no a keďže sú trošku drahšie, tak som sa rozhodla, že si jeden diynem. Alebo dva. :)




What will you need?
Čo potrebujete?


1. stones or crystals you like, 2. ring bases, 3. transparent glue for metal and stone- I chose two-component epoxy adhesive from Pattex
1.kamene alebo kryštály, ktoré sa vám páčia, 2. krúžky na prstene, 3. priesvitné lepidlo na kov a kameň- ja som si zvolila dvojzložkové epoxidové lepidlo od Pattexu


Chose side of stone that is flattest and smoothest because the ring base will stick better.
Zvoľte si stranu kameňa, ktorá je najrovnejšia a najhladšia, pretože potom bude krúžok na prsteň držať lepšie.


Apply glue and press the ring base on it. After that apply more glue around and on top of the ring base. (it will hold better) Let it dry.
Naneste lepidlo a pritlačte naňho krúžok od prsteňa. Potom naneste lepidlo okolo a na vrch základu prsteňa. (bude to lepšie držať) Nechajte to vyschnúť.


Voilà! Raw crystal ring! :)
Voilà! Prsteň so surovým kryštálom! :)

15 comments:

  1. to je úplne super :)
    musím to niekedy skúsiť, ale určite to takto dobre nedopadne pri mojom šťastí a zručnostiach :D

    ReplyDelete
  2. tie sú krásne! hlavne fialový.

    ReplyDelete
  3. krasne su!
    a kde sa Ti podarilo zohnat tie kamienky?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kúpila som ich :) v takom obchode zameranom na kamene, kryštály, šperky a sošky z nich...

      Delete
  4. Ja tieto raw crystals úplne zbožňujem! Skvelé DIY, Zuzi. Pokukujem po nejakých kameňoch na ebayi, celkom sú ale drahé..

    ReplyDelete
  5. Anonymous03:19

    Proti vkusu naozaj ziaden disputat takze prstene komentovat nebudem, ale ak uz ukazujes na fotkach svoje nechty, a resp. celkovo, ak si ich uz vobec lakujes, cim na ne upozornujes tak si aspon daj zalezat na ich standardnej udrzbe. Damu predsa spoznas podla upravenych nechtov, to znamena nie ledabolo nalakovat tak, ze su olakovane aj boky koze v ich okoli, na to je tycinka do usi a odlakovac. A plus zatlacit kozticku a netahat a neskrabat kozku okolo nechtov (cervene miesta). Na svojich fotkach posobis milo a prijemne s tym, ze ta moda bavi - daj si teda viac pozor na detaily, napriklad one nechty.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem za negatívny komentár... pravda je taká, že naozaj nemám olakované boky kožičky pri nechtoch, na to som sa s už vyššie spomenutou tyčinkou a odlakovačom s tým "drbkala" až príliš dlho, možno na fotke to tak vyzerá, ale pozerám si práve na nechty a nie je to tak :)
      ale s kožičkou to mám veľký problém, s tým máš pravdu, je to môj hnusný zlozvyk, ale pokúsim sa s tým niečo urobiť :)

      Delete
  6. Si šikulka! Mne sa tiež tieto kamene veľmi páčia, takže si mi teraz dala skvelý tip! určite sa do toho raz pustím.)

    ReplyDelete
  7. šikovnica! :)

    ak by si mala čas, kuk sem http://wehateloverscompany.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  8. sla som napisat co B. a to, ze Sikovnica!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. ooo! bravo. vyzera to super.


    http://bohemeenvoyage.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Zuzi, myslím že máme spoločného anonyma :D to bude asi ten, ktorého si poslala do "kožušinového zadku". Musí mať strašne smutný život, keď má potrebu len kritizovať a to aj takéto zanedbateľné maličkosti....:D hold...psychika je sviňa....
    krásne prstene, krásne prsty aj nechty aj kožička rulzzz :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. si ma neskutočne rozosmiala teraz :D

      Delete