Friday, March 30, 2012

GIVEAWAY :)

Sorry, today in slovak only. :)

Takže, keďže sa Vás tu nazbieralo takéto krásne číslo (viac ako 200), chcela by som Vám vyjadriť, aká som vytešená, že ma sledujete a tiež to aj takto osláviť. :)




Čo môžete získať?
Tento krásny diár Fashion of the 20th century od Taschen. Je tam veľa retro módnych fotiek, podobný som používala minulý rok a bola som s ním veľmi spokojná. (Asi preto som ho nosila aj všade so sebou. ;)

Čo treba splniť?
1. Sledovať ma cez Google Friend Connect- ale keďže ten čoskoro končí, tak aj:
2. Dať mi like tu:

3. Napísať mi do komentára email a aj to, čo momentálne teší Vás.

Ako to bude prebiehať?
Giveaway potrvá do 18.4., je otvorená pre Slovensko a Česko a víťaza sa posnažím vyžrebovať nejako kreatívnejšie, len zatiaľ ešte neviem ako. :)




52 comments:

  1. čo ma teší? hmmm...
    1. objednaná dovolenka
    2. dopísaná kapitola bakalárky (ešte jednu a je to tam!)
    3. pekné počasie
    4. tvoja giveaway (áno, podliezam sa, no mám mániu na diáre a tento nemám, takže... :D)

    madebyboy@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. teší ma fakt že prišla jar, že mám takých skvelých čitateľov, a v tejto chvíli moje včerajšie narodky :D
    a pohľad na tento krásny diár, boože ten musím mať .. keďby som nevyhrala tak ho určite kvôli tým obrázkom kúpim :D

    domculienka@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Tak mňa teraz teší všetko, po 2hrozných dňoch som včera dostala od šéfa skvelú správu (nie, nezvýšia mi plat :D). Ďalej ma teší jar, kvitnúce kvety, všade farby, láska, atď,atď,atď. Ale to bude asi len tým, že teraz mám také optimistické obdobie. Jo a ešte ma teší, že môžem čítať takéto skvelé blogy :)

    a.elekova@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Konečne Super počasie cez ktoré môžem vyvenčiť letnejšie kúsky takže sa konečne cítim v oblečení fajn.TEda ja sa v ňom musím cítť fajn.
    hakika.rz@gmail.com

    ReplyDelete
  5. co ma tesi ?:)
    no teplucko, saty, ked je okolo mna vsetko ruzovee :)
    a btw ked mas blog cez blogger, tak to nekonci :))

    ReplyDelete
  6. Mě těší, že nám dnes venku svítí sluníčko :) Gratuluji ke čtenářům!
    klariska.skodulka@seznam.cz

    ReplyDelete
  7. hmm... čo ma teší?
    1.že sme mali skrátené vyučovanie :D
    2. budú prázdniny :D
    3. že mám úžasných kamarátov :D
    4. táto giveaway :D

    paka97@azet.sk

    ReplyDelete
  8. Ten diár vyzerá úžasne,bola by radosť nosiť ho stále so sebou :) Teší ma jar,slnko,pekné počasie,aj keď sa už nejako kazí.A aj prázdniny idúú
    lizzy-fashion@centrum.sk

    ReplyDelete
  9. zejzen@gmail.com

    Doufám, že je tam co nejvíce fashion fotek z časného 20. století :)

    Co mě momentálně těší?
    1) dnešní vyjednávání brigády večer (ale to mě spíš zatím děsí :D)
    2) další divadelní hra (ráda hraji)
    3) můj milý nejmilejší milý

    ReplyDelete
  10. Hanca.Dang@seznam.cz
    A co mě momentálně těší? třeba to, že na sobě mám po druhé kontaktní čočky a nemusím nosit ty (překážející) brýle :)

    ReplyDelete
  11. tak ty ma zavolas na givku a potom napises ze len pre sr a cr??tss:D

    ReplyDelete
  12. mňa teší, že je už konenče víkend, že už budú prázdniny a všetky pekné články na blogoch :) atď ...
    ten diár vyzerá skvele :)

    cool.page.stranka@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Těší mě jaro...teplo...slunko...a jeden konkrétní kluk :-)
    hanka.bee@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Těší mě to že je víkend, žádné stávání do školy a učení se :), taky to že ho celý prožiju s přítelem a budu jen relaxovat.

    Diář vypadá úžasně♥

    aleachim15@seznam.cz

    ReplyDelete
  15. momentalne ma tesi práca s kozmetikou, blogovanie, tato giveaway a mnoho dalsich malickosti :)
    uharcekovav@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Momentálně mě těší že je víkendi předemnou:D
    veirauchova.marketa@seznam.cz

    ten diář je užasnej <3

    ReplyDelete
  17. těší mě:
    1) jaro
    2) doplnily knihovnu o super knížky
    3) daří se mi udržovat pořádek v pokoji
    4) Tvůj giveaway

    i.audrey.p.i@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Tak mě těší to, že konečně skončila škola.) Potom se chci podívat na další díl seriálu, jsem nemocná, tak tim trochu žiju:D
    amyclae@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Ten diář vypadá fakt dobře :)
    A fakt GFC bude končit? :O
    v.kusalikova@seznam.cz

    ReplyDelete
  20. Těší mě jaro, žlutá barva a knížky od Murakamiho.

    Lena M.
    re.komunikace@gmail.com

    ReplyDelete
  21. Teší ma život. :)
    bloodyxdoll_wrrr@azet.sk

    ReplyDelete
  22. teší ma krásne jarné počasie a blížiace sa leto!:)

    glamourwall@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Momentálně mě těší to, že jsem strávila dnešní večer se skvělejma lidma:-)
    mrs.luczynka@seznam.cz

    http://luczynky-world.blog.cz/

    ReplyDelete
  24. :))) Momentálně mě nejvíce těší asi to že jedu za 14 dní do Německa za přáteli ... :))
    verunka-we@seznam.cz

    ReplyDelete
  25. Mna teší že je víkend a že som našla takéto super blogy :D:D
    izurka357@azet.sk :)
    A teba ? :D:D

    ReplyDelete
  26. Práve teraz ma najviac teší predstava ,že 2 týždne budem v USA :)) Ách...tiež sa teším na leto a na to ako budem viac fotiť a písať na blog .
    biba.molnarova@azet.sk

    ReplyDelete
  27. mě těší že už je výkend a tvoje giveaway
    karolina.kalovska@klikni.cz

    ReplyDelete
  28. Páni! Ten diár je perfetkný! Už asi týždeň rozmýšľam nad tým, že by som nejaký chcela a obkukala som už asi 3 obchody a nijaky mi nepadol do oka, no tento s tými obrázkami je perfetný!
    A čo ma momentálne teší? Že som sa dnes zobudila, klikla na tvoju stránku a kukám GA s diárom! Viac by ma potešilo keby bol môj :) a teší ma blížiaca sa matura a prázdniny veľkonočné :) ... máš totálne krásny blog a dúfam, že ťa tento komentár poteší tak ako mňa teší tvoj blog :) je krásny, skvelé outfity :* len tak ďalej :)

    dominikamurnikova@gmail.com
    http://zivotvosvete.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Právě teď mě těší to, že mamka odjela na zubrnickej jarmark s mýma výrobkama a doufám, že se prodaj.:) Jinak, na blogu mám článek o mých radostech..;)
    buffy.b@seznam.cz

    ReplyDelete
  30. Mě těší blížící se jaro! :)
    aneta.jel@seznam.cz

    ReplyDelete
  31. Zuzanka.97@seznam.cz

    ReplyDelete
  32. denisa.hilovska@gmail.com
    mňa teší dobrá kniha, ktorá sa mi dostala do rúk :)

    ReplyDelete
  33. veronika.zorska@centrum.sk :)
    Čo ma teší? Jar, veľa krásnych farebných svetlých oblečení v obchodoch, tvoja giweaway a najviac dokončená záverečná práca na praktickú maturitu. :D

    ReplyDelete
  34. niki.1997@centrum.sk

    teší ma konečne dobre pocasie! :)

    ReplyDelete
  35. Verila by si, ze je uz april a ja stale nemam diar? Hanba :D No tento je nadherny a doteraz ma ziadny az tak neudrel medzi oci, ze by som si ho okamzite kupila. Tak si drzim palce :) A tesi ma fakt, ze sa stmieva az po siedmej vecer, coskoro bude poriadne teplo (dufam) a dokaze ma potesit aj obyc. kava v spolocnosti dobrych ludi :))

    girlnamedz@centrum.sk

    ReplyDelete
  36. podmienky spĺňam :) a čo ma teší? je toho veľa ale asi keď mám nový komentár na blogu, ak kúpim si nejaké oblečenie alebo kozmetiku a keď je pekné počasie :)

    anetcernakova@azet.sk

    ReplyDelete
  37. mňa teší veľa vecí, že sme všetci zdraví, že sa máme radi,to je stále a momentálne ma teší už len to keď si doma oddýchnem od školy, ľahnem si do postele a spím :)a zbožňujem to čvirikanie vtáčikov, slnečné lúče svietiace všetkým na jednej strane autobusu do očí:DD, a oni si okná zastierajú a ja asi to slnko užívam a nevadí mi, že mi z neho niekedy až slzia oči, nuž čo :)


    diár je skvelý, určite by potešil
    lola181@centrum.sk

    ReplyDelete
  38. Keby som mala čas tešiť sa z niečoho, tak určite by to bola prichádzajúca jar! ♥.

    kejmy.do.it@gmail.com
    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  39. krásný blog,přes facebook tě sleduji už strašně dlouho :)
    veronika.penkava@seznam.cz

    ReplyDelete
  40. Mě těší to že je už slunce a konečně budu moct vyndat všechny letní a jarní věci a nebudu muset bejt narvaná v kabátě. No a pak jěště to že pojedu se školou do Francie :DD

    zizkozuz@seznam.cz

    ReplyDelete
  41. Mě těší to, že je venku krásné počasí a taky, že mi dneska odpadla odpolední přednáška a tak můžu místo toho sedět na netu a prohlížet blogy :-)

    jannite@seznam.cz
    (na fb tě sleduju jako janakovalova@seznam.cz)

    ReplyDelete
  42. Anonymous05:19

    Pěkný blog a super Giveaway ;)) Momentálně mě nejvíc těší, že budou velikonoční prázdniny :D

    emmouka@seznam.cz
    -Emma

    ReplyDelete
  43. Lucy :)

    Uzasny diarik, by sa mi zisiel, a co ma tesi???
    To ze som sa konecne odhodlala nieco so sebou robit, ze ma lubi jeden muz viac a viac ze zajtra mozem konecne spat do 10:00.

    Wish me luck...

    lucyfashionvisions@gmail.com

    ReplyDelete
  44. Uzasny blog & giveaway :)
    Momentalne ma tesia prazdniny :)
    timulqa@gmail.com

    ReplyDelete
  45. super giveaway :)

    ... evegalova@gmail.com ...

    ReplyDelete
  46. Krásná giveaway)) mám moc ráda tvůj blog a outfity))
    little.anys@seznam.cz
    (followuju pod mailem an.diamond@seznam, ale ten moc nepoužívám))

    ReplyDelete
  47. Ten je krásny :)
    cillikova.z@centrum.sk

    ReplyDelete
  48. krásné outfity :)
    kajka.tomeckova@seznam.cz

    ReplyDelete
  49. Mám radost, že je pátek a zítra nemusím ani do školy, takže po dlouhé době volný víkend:)
    janca.lt@seznam.cz

    Zvu tě na mojí giveaway:)

    ReplyDelete
  50. 1.keby bolo po maturitách a prijmačkách
    2.krajšie počasie
    3.konečne nejaké krásne topánky

    buba987@centrum.sk

    (prvý koment bol bez emailu:))

    ReplyDelete
  51. tak momentálně mě těší to, že mám dnes volno a můžu si užívat sluníčko :)
    mom157@seznam.cz

    ReplyDelete
  52. mě těší, že je konečně jaro, bude krásně teplo a budu moct vytáhnout nové jarní věci =)

    roni1251990@gmail.com

    ReplyDelete