Friday, March 02, 2012

Magic is everywhere.

This t-shirt I´m wearing reminds me of raw crystal rings. (btw, I got it on sale in Pull&Bear)
Do you like them? I´m fascinated by them and I really want to get one, because each one is unique and makes you stand out in the crowd.
Because they are kinda expensive and I don´t want the fake one that H&M offers I think I will diy one.
As soon as I´m done, I will post the result here. :)

Toto tričko, čo mám na sebe, mi pripomenulo prstene so surovými kryštálmi. (btw, mám ho z výpredaja z Pull&Bear)
Páčia sa Vám? Ja som nimi fascinovaná a naozaj chcem jeden, pretože každý je unikátny a odlíši Vás z davu.
Ale keďže sú trošku drahé a ten falošný z H&Mka nechcem, tak asi jeden diynem.
Hneď ako sa tak stane, tak Vám sem postnem výsledok. :)








T-shirt - Pull&Bear
Jacket, Shorts - Secondhand
Bag - Mango
Shoes - F&F
Hair cuff - H&M
Eagle ring - Gate
Black ring - Turkey
Earrings - Vintage




8 comments:

  1. najviac me gusta zuzka ever!

    ReplyDelete
  2. Pekná Zuzka a pekné prstene :)

    ReplyDelete
  3. ta prva fotka mi pride az rockova, ale super, velmi paci!:) a svoje kuzlo ma pre mna aj stvrta:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Krása.
    Jeden taký kryštálový mám, ale napriek jeho kráse ho veľmi nenosím lebo ma akosi ťahá k zemi.
    Pekný deň <3

    Nicoletta z:
    http://touch-your-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Krasny outfit, vyzeras super! :)

    ReplyDelete
  6. Super outfit. (:

    ReplyDelete
  7. krásný outfit:) sluší ti to ;))

    ReplyDelete
  8. to tricko je naozaj magic

    ReplyDelete