Sunday, March 11, 2012

The more you give, the more you receive.

This weekend I chose to have a break from writing my bachelor´s thesis.
So I enjoyed time spent with my man.
We took a couple of pics with Zenit.
And I cleaned my closet- I gave some clothes to my sis, some to dolcezuzka shop and also to crisis center. You have a great feeling after that- your closet has more space for new things and somebody else who needs your clothes more can enjoy them. :)
How are you relaxing this weekend? :)

Tento víkend som si dala pauzu od bakalárky.
Tak som si užívala čas strávený s mojím chlapom.
Trošku sme pofotili so Zenitom.
A tiež som upratovala môj šatník- nejaké veci som dala sestre, iné do dolcezuzka shopu a tiež do krízového centra. Máte potom super pocit- Váš šatník má viac miesta na nové veci a niekto, kto oblečenie potrebuje viac ako Vy si ho môže užiť. :)
Ako relaxujete tento víkend Vy?










Dress - Vero Moda
Jacket - Secondhand
Belt - Terranova
Tights - Tally Weijl
Shoes - F&F
Ring - Ebay
Sunglasses - Gucci


26 comments:

  1. och, tie silonky sú prekrásne! :)

    ReplyDelete
  2. super fotky!
    a tie punčochy!!

    ReplyDelete
  3. Ahoj Zuzka, si z KE??? Kde je tu prosim to krizove centrum?

    Budem rada ked ma budes nasledovat
    Lucy

    www.fashionvisionsss.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahoj, áno :)
      a neviem presne kde je, ja to dávam kamoške a ona to tam nosí :)
      ale zistím ak chceš :)

      Delete
    2. Tak budem rada, ak mi to zistis jeeej, ved ked si z ke tak sa niekedy mozme aj stretnut, je tu malo fashion people cize budem velmi rada,

      Lucy

      Delete
  4. no ja víkendujem spolu s Katkou a Patrikom, veď vieš....škoda, že to nevyšlo tak, žeby si tu bola aj ty :) ináč tie šaty sú brutálne...krásna farba!

    ReplyDelete
  5. Pančucháče sú prekrásne a tak celkovo to vyzerá super.
    Btw.taký istý Zenit (teda podľa tej tašky) mám aj ja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sranda :) ja som ho "zdedila" od ociho :)

      Delete
  6. Krásny outfit, mám podobný prsteň - zbožňujem ho. :)
    Mám nový blog, budem rada ak sa tam zastavíš. Znova dávam follow :)

    ReplyDelete
  7. super prsten :) inak ťa srdečne pozývam na môj blog kde prebieha giveaway o lak, tiene a náramky :) http://kristinafox.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Veľmi ti to pasuje! Páčia sa mi šaty..materiál aj farba.
    Treba si odpočinúť aj od bakalárky a venovať sa naším polovičkám trebaa ;)

    Šperk Petra Toth Jewellery (giveaway)

    ReplyDelete
  9. a ďakujem krásne všetkým :)

    ReplyDelete
  10. ja si už nemôžem dať ani deň voľna od bakalárky, tak biedne som na tom... takže závisť, závisť, závisť! :)

    ReplyDelete
  11. Krásné fotky,moc se mi líbí barva šatů.Sekne ti to :-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ta farba siat sa mi paci :)

    ReplyDelete
  13. Vyzeráš skvelo! Tie farby <3

    ReplyDelete
  14. Super outfit, ty silonky jsou úžasné :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. asymetricke saty, super!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. wonderful!

    x
    jasmin
    http://www.my-berlin-fashion.com/

    ReplyDelete
  17. Sluší Ti to.. Máš úžasný prstýnek ♥

    ReplyDelete
  18. skoda,ze neviem,kde mate to krizove centrum :DD by som zasla na navstevu..hehe. just kidding.. je to fajn,ze davas veci na dobru vec.. :)

    ReplyDelete
  19. I am now following your blog! I hope you will follow mine back

    www.thesequincinderella.com

    ReplyDelete
  20. love your dress!!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ReplyDelete