Sunday, March 25, 2012

No time for title :D

Today was a perfect day. Great atmosphere on the market. Lots of antiques, books, clothes, yummy food, kids, dogs... (you can see it on the last photos:). Then radler at the castle, little warm rain and now I have to go. To enjoy evening with my man. ;)

Dnes bol skvelý deň. Super atmosféra na Dobrom trhu na Panenskej. Veľa starožitností, knižiek, oblečenia, chutného jedla, detí, psov... (môžete to vidieť na posledných fotkách:). Potom radler na hrade, malý teplý dážď a teraz musím ísť. Aby som si užila večer s mojím chlapom. ;)





Pants - F&F
Top - Secondhand
Sweater - Mango
Bag - New Yorker
Flats - Camaieu
Bracelet - Primark
Sunglasses - Gucci








14 comments:

  1. My compliments for your blog and pictures included,I invite you in my photoblog "photosphera"

    CLICK PHOTOSPHERA

    Greetings from Italy

    Marlow

    ReplyDelete
  2. tak tohle je na celodenní procházku asi co?:D

    ReplyDelete
  3. vyzerá to tam dobre :)

    ReplyDelete
  4. no do kelu....škoda že som o toto prišla....:(
    och tie tvoje azúrové nohavice chceeeeeeem!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Timi, v F&Fku ich majú :)

      Delete
  5. Pěkné kalhoty:))

    ReplyDelete
  6. nejradši bych se hrabala v těch knížkách ♥

    ReplyDelete
  7. Jé ja som ťa videla! ale akurát sme šli na bus tak už sa nedalo.
    a bolo to super i keď moc nemusím predieranie davom. Dážď bol najlepší, úplne povzbudil a osviežil.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juli, mne sa zdalo, že som Ťa zahliadla, ale nebola som si istá... super! :)

      Delete
  8. tiež si bola? sme sa zrejme minuli...

    ReplyDelete
  9. Anonymous01:30

    TO je v KE, ci uz mi prepina? :D

    ReplyDelete