Wednesday, March 21, 2012

Pink isn't just a color, it's an attitude!

Today I was wearing very similar combination to what I was wearing on Monday.
I just can´t help myself. I love those mint pants, my new dark blue flats (I got them on sale in Camaieu) and this candy pink coat that my mom got for me in Prague maybe more than 5 years ago.
But what keeps me really busy is my bachelor´s thesis.
So enjoy tomorrow´s sunny day! :)

Dnes som mala na sebe podobnú kombináciu, ako v pondelok.
Nemôžem si pomôcť. Zbožňujem tieto mint nohavice, moje nové tmavomodré balerínky (kúpené vo výpredaji v Camaieu) a tento cukríkovo ružový kabát, ktorý mi kúpila mam asi pred viac ako 5timi rokmi v Prahe.
Ale čo ma teraz naozaj zamestnáva najviac je moja bakalárka. Budete prosím také/í zlaté/í a vyplníte pre mňa môj dotazník na tému blogy? Má iba 7 otázok a zaberie Vám asi pol minúty. Nájdete ho tu: 
Ďakujem :)))
Užite si zajtrajší slnečný deň poriadne! :)






Coat - Mango
Pants - F&F
Belt - Secondhand
Bag - Tally Weijl
Flats - Camaieu
Earrings - vintage
Hair cuff - H&M
Sunglasses - random

18 comments:

  1. Vypadá to naprosto dokonale.Moc se mi líbí jak sis pohrávala s barvami.Ten růžový kabát skvěle ladí k zeleným kalhotům a modrým botkám,stejně tak pasuje ke kabelce,která je moc pěkná.
    To jsou ty okamžiky kdy Vám druhému pohlaví tolik závidíím :-)))

    www.czechblondyn.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. jéj, tak toto je krásny komentár, ďakujem :)
      neboj, aj ja mužskému pohlaviu zavidím niektoré veci :)

      Delete
  2. dokonale!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. jee to je vážne pekné mne sa páči aj farba kabáta strašne a hlavne s tým opaskom je super ! tú bakalárku máš vyplnenú odo mna :) vela šťastia s ňou

    ReplyDelete
  4. vyplnene! necudujem sa, ze si si to musela obliect, ja by som v takych farbach mala tiez lepsiu naladu:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Krasny opasok aj balerinky zboznujem tu farbu! :)

    ReplyDelete
  6. super kalhoty:)
    fashrainbow.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. prekrásny outfit
    k tým šatám u mňa na blogu ...v topshope majú jedny so srdcom na chrbte - http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=33057&storeId=12556&productId=4947410&langId=-1&categoryId=&parent_category_rn=&searchTerm=rib%20heart%20dress&resultCount=1
    možno aj na inlovewithfashion.com by mali nejaké podobné :)

    ReplyDelete
  8. si fešanda! ružovú a jej jednotlivé odtiene pravdupovediac nemusím, no na kabáte vyzerá minimálne zaujímavo! páči sa mi, ako si to doladila výraznou modrou, nie je to prvoplánové (akou by bola napr biela...) ;)

    a idem vypĺňať dotazník!

    ReplyDelete
  9. hlavne tie balerínky :))
    a vyplnila som :)

    ReplyDelete
  10. Jsi kouzelná!! :O

    ReplyDelete
  11. Krásný outfit a máš pěknou barvu vlasů:)

    ReplyDelete
  12. Ty kalhoty jsu luxusní !!!

    ReplyDelete
  13. Nádherná kombinace! Ty balerínky a pásek to krásně doplňují, taková sladká tečka nakonec! :) Dotazník Ti vyplním.. úplně chápu tu bakalářku, taky ji právě píšu! :-/

    ReplyDelete
  14. Super outfit! Ide ti :)
    Simona
    www.simimaus.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Skvělý kabát (kromě jiného!) :-)
    WorldByBella

    ReplyDelete