Thursday, March 29, 2012

We are the people that rule the world.

I´m back from Bratislava.
My stage of progress of all the activities I have planned:
School for today- done.
Post office because of dolcezuzkashop- done.
Bachelor´s thesis- not done at all. :D
Reading all new posts- I´m starting in a couple of minutes.
Going out with my girls- in a couple of hours. :)
Unpacking- not done at all- seriously, I came  yesterday to a clean room, now it looks like Hiroshima- what is wrong with me?:D
Does it also take you so long to unpack?


Som späť z Bratislavy.
Moje štádium progresu všetkých aktivít, ktoré som si naplánovala:
Dnešná škola- hotovo.
Pošta kvôli dolcezuzkashopu- hotovo.
Bakalárka- na to len poviem, že ta čo si?!:D
Čítanie všetkých nových postov- začínam o pár minút.
Večer s mojimi dievčatami- o pár hodín. :)
Vybalenie sa- určite nie hotovo- ako, včera som prišla do upratanej izby, dnes vyzerá ako Hirošima- čo je preboha so mnou?:D
Tiež Vám trvá tak dlho, kým sa vybalíte? Keď vybalím tašku, vybalím aj diár a bude giveaway, sľubujem. :)







Skirt, Bag - Secondhand
Top - F&F
Shoes - Peacocks
Red ring - Gate
Blue ring - Six
Sunglasses - Forever21
Necklace - Guess



15 comments:

  1. Skvelá kombinácia, pristane!:) A tu so spolubývajúcou obdivujeme tvoju kabelku, skvelá je, neverím že zo SH! :O
    k vybaľovaniu- ja sa minimálne 2 až 3 dni :D
    a ešte- nehorázne ti pristane červený rúž:)

    ReplyDelete
  2. A ty si zase aká pekná :) Ten top je perfektný

    ReplyDelete
  3. ja uz som si zvykla, ze ked od niekal dojdem, hned vybalim cely kufor a upracem na miesto a veci pomaly rozdelujem:), kedysi som ho obchadzala aj par tyzdnov:))))

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. taška je rozkošná!!
    a suknička tiež.
    No aj by som sa mala tiež veru navrátiť do môjho kráľovstva a dať ho dokopy.

    ReplyDelete
  5. Krasne kombinace..jak barev tak vyberem kousku modnich...M*

    ReplyDelete
  6. pekna kombinacia,ale naj su tie topanocky:)
    topanky som objednavala tu http://www.axparis.co.uk/ urcite nebudu posledne:)

    ReplyDelete
  7. vybalovanie je nocna mora...dokazem sa zbalit za 10 minut, ale po navrate bezne nechavam kufor nedotknuty aj 3 dni a cakam, ci sa predsa len nejako nerozbali sam... zatial nic :)

    ReplyDelete
  8. Taky mi dělá problémy vybalit si, když od někud přijedu. Ale zajímavý je, že když někam jedu a tšim se tam, tak mám zbaleno bhem hodinky ;D

    ReplyDelete
  9. človek by ani neveril že tak krásnu a novo vyzerajúcu tašku máš zo 2handu :) Krásna !

    ReplyDelete
  10. júúúúúj aká si tu chutná....úplne na spapanie :) kabelka je parádna, keď prídem do KE tak ma musíš zobrať do toho vášho vychýreného sekáča :P

    ReplyDelete
  11. krasny outfit!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. barva sukně se mi moc líbí:)

    ReplyDelete
  13. aký zlatý outfit :)

    ReplyDelete
  14. ja vzdy ochkam nad kombinaciou koralovej a kobaltovej:) a tebe to pristane ako vzdy!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. pekne pekne pekne! :) nemas chyb !

    dominikamurnikova@gmail.com
    http://zivotvosvete.blogspot.com/

    ReplyDelete