Friday, April 20, 2012

Giveaway winner is...

You will find out at the end. :)
I´m really sorry I didn´t post the winner yesterday, but the thing is, I have so much stuff to do that I just didn´t have time.
I´m in such stress but what makes me happy is the dress that came in from Asos (it looks so much better in real than on the photos:)) and massage that I got today. :)
And the winner is.....

Dozviete sa na konci. :)
Veľmi ma mrzí, že som víťaza nepostla včera, ale toľko sa toho na mňa zosypalo, že som jednoducho nemala čas.
Som v takom strese, ale čo ma robí šťastnou je, že dnes mi prišli šaty z Asosu (v skutočnosti sú oveľa krajšie ako na fotkách:)) a masáž, na ktorej som dnes bola. :)
A víťazom je.........






Shirt - H&M
Pants - F&F
Sweater (H&M) - Secondhand
Bag - Tally Weijl
Flats - Camaieu
Ring - Six
Bracelet - Vintage
Sunglasses - Gucci







Patrik!!! (V živote som nevidela, aby random vybral ako prvú jednotku:) Už Ti píšem!:))

14 comments:

  1. aká náhodička,gratulujeem! ja vždy schválne nepíšem prvý komentár a čakám,kým ho niekto napíše :D
    a nohavice náádherné,pristane ti to ako vždy :)

    ReplyDelete
  2. pěkné kalhoty:))

    ReplyDelete
  3. Už sa teším kedy pridáš príspevok v tých nových šatočkách ;-)
    Škoda, že som nevyhrala ja, ale keďže je to Patrik tak jemu doprajem a teším sa s ním! Nech si cenu užije.. :)

    ReplyDelete
  4. No moja...tak toto je jeden z tvojich naj outfitov (samozrejme, že aj tie ostatné sú super, ale tento lajkujem veľmi moc!!! :-* ) a určite nos častejšie takéto copíky :)

    ReplyDelete
  5. Ty šaty vypadají moc hezky :) A gratuluji Patrikovi!
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Pekne nohavice Zuzi,vyzeras tu skvele...

    Lucy

    ReplyDelete
  7. krasny outfit!!
    http://sienastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. skvěle sladěné, kráása ;)

    ReplyDelete
  9. Ooooch, krasne si oblecena, tie nohavice sa mi strasne pacia a v tej kombinacii s bluzkou a pulovrikom :)
    Patrikovi gratulujem
    A tie saty z Asosu, aaaaaaaaach, nadherne :)

    ReplyDelete
  10. Svetr a šaty jsou naprosto boží!

    ReplyDelete
  11. olalalá, tu som sa ešte ani nepoďakoval (bakalárka a tak, uff... tá tvoja ako?) :) tak ešte raz, veľká vďaka za tvoju šťastnú ruku, ktorá spustila random a ten ma vyžreboval :P :) ešte stále sa teším ako malý a dúfam, že až sa zastavím začiatkom mája doma, bude ma tam čakať milé prekvapenie :)

    outfit ako vždy, na 1* ;) nie je čo dodať :)

    ReplyDelete
  12. tie nohavice su ze hmmm a tie saty ze ohoho :D

    ReplyDelete
  13. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. i hate you dolcezuzka :D aj ja by som si dala masaz :)

    ReplyDelete