Monday, April 23, 2012

Life is like riding a bicycle - in order to keep your balance, you must keep moving.

Today I went cycling with my sis.
Oh god, why did I start liking it so late?
Today was perfect, the sun was shinig, it was warm outside, we stopped for a beer and wine and enjoyed our day.
I hope you did too. :)

Dnes som bola bicyklovať s mojou sis.
Bože prečo som to začala mať rada až teraz (tak neskoro)?
Dnes to bolo super, svietilo slniečko, bolo teplo, my sme sa zastavili na pivko a vínko a užívali si deň.
Dúfam, že vy tiež. :)

P.S.: V shope sú 3 nové šaty. :)






Dress - New Look
Pants (GAP), Belt, Coat - Secondhand
Sweater - H&M
Sunglasses - Forever 21
Flats - Camaieu
Bag - New Yorker

Bonus one for you. :) / Jedna bonusovka pre vás. :)




17 comments:

  1. jéj zlaté!!
    ja mám bicykle rada odmalička!
    a sekne ti to na ňom.
    Ale pivko keď jazdíš, nieže niekoho pozrážaš.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem Juli!:) a neboj, zase až toľko veľa toho pivka nie je :D

      Delete
  2. Moc ti to sluší! :) A ta duha je krásná :))

    ReplyDelete
  3. kraasny bicykel!romantisch cele :)

    ReplyDelete
  4. ja som na tom opacne, kedysi som bikovala a teraz akosi neni cas a ani nalada:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ha ha aká cyklistka! :) sekne ti to :)

    ReplyDelete
  6. slusi ti to!!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. krásne šaty :)
    a tá dúha je super :)

    ReplyDelete
  8. květované šatičky jsou dokonalé!

    ReplyDelete
  9. mmm vinko a bycikel? tak toto bych taky rada :)

    ReplyDelete
  10. Zuzi , vyzeras tu skvele, a ten biciklik ti slusi...a ta duha je krasna vcera som bola pri carrefouri a videla som ju celu nadhera
    Lucy

    ReplyDelete
  11. krasny mas ten bike. A tu duhu som si vcera odfotila tiez :)

    ReplyDelete
  12. kombinácia pivka, vína a bicykla ma u teba dostala! :)))))))) a pri týchto fotkách ma dostala aj chuť tiež znova nasadnúť na bicykel... koľko som na ňom nebol... fuh, už dávno :-/

    ReplyDelete
  13. perfektní, tohle je naprosto dokonalé :))

    ReplyDelete
  14. Anonymous03:19

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  15. Anonymous03:31

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  16. Anonymous17:35

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete