Wednesday, April 25, 2012

New in!:)

There is a couple of things that I got/ordered in a couple of days that I want to show you. 
Versace Bright Crystal is a gift from dad, one dress is on it´s way from Asos, and 2 other dresses plus collar from Romwe (because I had won a giveaway on Véčko´s blog:).
Let me know if you like them. :)

V posledných dňoch som dostala/si objednala pár vecí, ktoré Vám chcem ukázať.
Versace Bright Crystal je darček od ociho, jedny šaty sú na ceste z Asosu a ďalšie 2 šaty plus golierik z Romwe (pretože som u Véčka vyhrala giveaway:).
Dajte mi vedieť, či sa Vám páčia. :)



My favorite fragrance. :) / Moja obľúbená vôňa. :)


Asos.

Romwe.


Romwe.

Romwe.


20 comments:

  1. perfektní věci, už se těším, až to uvidím na tobě (hlavně ty poslední šatičky)

    ReplyDelete
  2. tie šaty z Asosu sú veľmi pekné :-)

    ReplyDelete
  3. paci sa mi golierik.

    ReplyDelete
  4. všechno je krásné! Nejvíc se mi líbí tmavě modré šatky:)
    /kristygoodwill.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. achjo
    asi závistí puknu! :)

    ReplyDelete
  6. tie posledne mi pripominaju LV a ich kolekciu plnu jarnych kvetov :) uz sa tesim na outfit fotky, a ako ich skombinujes :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Presne kvôli tej kolekcii som ich brala. Je to zatiaľ moja najobľúbenejšia LV kolekcia :)

      Delete
  7. tie bambiovské sú kráásne! Som zvedavá, ako budú vyzerať na tebe:)

    ReplyDelete
  8. prvé a druhé šaty sa mi najviac páčia :)

    ReplyDelete
  9. versaceho mam!)) super vůně)
    šaty jsou boží, líbí se mi všechny tři a collar je ♥♥♥))!

    ReplyDelete
  10. Tento parfém je úžasnej :)
    www.theannettevogue.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. bright crystal je moj naj:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. tie posledné

    lesimple.sk

    ReplyDelete
  13. šATY Sú prekrásne! budeš v nich nádherná! :)

    ReplyDelete
  14. ďakujem za Vaše milé komentáre :)

    ReplyDelete
  15. Krasne su tie biele kvietkovane, nadherne

    :)

    ReplyDelete
  16. Your web looks absolutely gorgeous. I was thinking to follow each other. Tell me what you think :X

    Regards!

    FashionSpot.ro

    ReplyDelete
  17. Bright Crystal mám doma tiež :) Je to príjemná vôňa :)

    ReplyDelete
  18. A mňa zas zaujalo to knižné zátišie:P :)
    no a tie posledné dve šaty sú úžasné, rovnako ako ten golierik :)

    ReplyDelete
  19. bright crystal je jedna z naj vonaviek ake som mala, a to som ich mala hoodne :D a ten golier je megggaaaaa! :)

    ReplyDelete