Monday, April 16, 2012

Newbies

I know I don´t post as not often as before and I´m sorry but I have so much stuff to do.
I will show you a couple of newbies that improve my mood in this horrible weather.

Viem, že nepostujem tak často ako predtým a mrzí ma to, ale mám veľmi veľa vecí, ktoré potrebujem stihnúť.
Tak Vám aspoň ukážem pár nováčikov, ktorí mi zlepšujú náladu v tomto hroznom počasí.




My sis gave me an early gift for my name´s day (which is in August:). This amazing bike with a beautiful basket. Perfect! I´m so thankful for that. I just imagine summer picnics with it in my head. :) / Moja sis mi dala skorý darček na meniny (tie mám v auguste:). Tohto krásavca s krásnym košíkom. Perfektný! Som zaňho veľmi vďačná. Už si s ním v hlave predstavujem letné pikniky. :)


2 bags - pink one from Six (I have been looking for ages for a bag this colour!:) and blue one from secondhand. / 2 kabelky - ružová zo Sixu (Kabelku takejto farby som hľadala už veky!:) a modrá zo secondhandu.


2 shirts from secondhand. The denim one from Joop! is for my man but if he doesn´t like it then I´m stealing it from him for sure!:) / 2 košele zo secondhandu. Džínsová Joop! je pre môjho chlapa, ale keď sa mu nebude páčiť, tak mu ju určite ukradnem!:)


2 tops from secondhand. Left one is from Asos and the right one is Stella McCartney for H&M. / 2 topy zo secondhandu. Ľavý je z Asosu a pravý je Stella McCartney for H&M.


And you who follow me on facebook already know that this dress in white is already on it´s way to me from Asos. :) / A vy, ktorí ma sledujete na facebooku už viete, že tieto šaty v bielej sú už na ceste ku mne z Asosu. :)


Also I changed the look of my tumblr. You can check it out here. / A tiež som si zmenila to, ako vyzerá môj tumblr. Môžete si ho pozrieť tu. 


                                  Btw, nezabúdajte na GIVEAWAY! Končí už túto stredu. :)

24 comments:

  1. Tie kabelky su krásne, inak skvelé veci ;)

    ReplyDelete
  2. tak sa tesim, ked ta uvidim v tych poslednych satach!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ta košile se 'studs' je suprová!!!! :)

    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. bezva kousky, moc se mi líbí modré psaní ;)

    ReplyDelete
  5. jeeej konecne "newbies story" :) fajne nakupy :)

    ReplyDelete
  6. Ta modra kabelka zo sekacu je super :)

    ReplyDelete
  7. Líbí se mi ty tílka:)

    ReplyDelete
  8. To kolo a kabelky!

    ReplyDelete
  9. tie kabelky by som brala oboje :-)

    ReplyDelete
  10. jeziiis, zlati! ten bickac ti nesmierne zavidiiiiiiiim!!!

    ReplyDelete
  11. zamilovala jsem se do té kabelky =)

    ReplyDelete
  12. To kolo.. O takovém se mi zdají divoké sny :D

    ReplyDelete
  13. coze, sehnat take super veci v sekaci :D moc pekne, aj kolo ;)

    ReplyDelete
  14. Tak Stella McCartney ma dostala že je zo sekáču. :)

    ReplyDelete
  15. Teda tie tricka, kabelky a tie saty.. sekac a asos to istia, ako vidim. Tvoj blog sledujem uz dlhsie, ale prihlasila som sa az teraz... Ani neviem preco az teraz :D

    ReplyDelete
  16. bicykel je peckovy! :) a som zvedava kto vyhra GA :)

    ReplyDelete
  17. Veľmi pekné veci a bicykel vyzerá super :)

    http://anett-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ej skvelý bicykel! Budeš ma voziť??? :) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. a sedieť budeš v košíku? :D

      Delete
    2. Na rúre! :D Ale nie, jasne že vzadu, na tom "držátku" či čo to je :D

      Delete
  19. ďakujem za komentáre :)))

    ReplyDelete
  20. Ružová kabelka geniálna :) O tričku od Stelly ani nehovorím! Kde si na taký sekáč prišla, prosím pekne? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Textile House- tam vždy nájdem skvelé veci :)

      Delete
  21. Anonymous01:55

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete