Thursday, April 05, 2012

The only thing that should surprise us is that there are still some things that can surprise us.

I´m sorry I haven´t been here for a while.
I just got back from Bratislava again yesterday.
On Tuesday was my man´s birthday so I had to surprise him! That look on his face when he saw me was just priceless. :)
I have spent 7 hours in train yesterday because the train was delayed. Even the IC train that left probably 2 hours after us overtook us during the trip. :D
Tomorrow I´m going to our cottage with my man and I will come back during the weekend so I wish you a beautiful Easter!:)

Prepáčte, že som tu už dlhšie nebola.
Včera som sa zase vrátila z Bratislavy.
V utorok mal môj chlap narodeniny, takže som ho musela prekvapiť! Ten jeho výraz tváre, keď ma prvý krát zbadal, bol na nezaplatenie. :)
Včera som vo vlaku strávila 7 hodín, pretože  vlak mal meškanie. Dokonca aj ICčko, ktoré vyrazilo asi 2 hodiny po nás nás počas cesty predbehlo. :D
Zajtra odchádzam na chatu s mojím chlapom a vraciam sa až počas víkendu, takže Vám prajem krásnu Veľkú Noc!:)

P.S.: Nezabúdajte na GIVEAWAY. :)









Blazer (Zara), Top (Roxy), Belt - Secondhand
Skirt - H&M
Bag - New Yorker
Flats - Camaieu
Bracelet - Primark
Sunglasses - Gucci

This salad I had for lunch. I love how colorful it is so I had to take a photo. :) / Dnes som tento šalát mala na obed. Páči sa mi, ako je farebný, tak som ho musela odfotiť. :)


17 comments:

  1. Perfektní outfit. A ta sukně je dokonalá! ♥.♥.♥

    ReplyDelete
  2. pěkné sako:) Mňam a ten salát:))

    ReplyDelete
  3. nádherné, moc se mi líbí jak ta jemně růžová tmavě modrou obměkčuje :) a na to ovoce mám chuť!

    ReplyDelete
  4. Ta sukně je nádherná!! Sluší ti to :)

    ReplyDelete
  5. super outfit... a to prekvapenie bolo od teba milee :) prajem mu vsetko najlepsie a uzi si chatu :) krasnu velku noc :) ...

    ReplyDelete
  6. Krásná sukně ! :)

    ReplyDelete
  7. aj tebe krasu velku noc!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. baví ma táto kombinácia farieb!!! ;)

    ReplyDelete
  9. krásný outfit...:)...ta sukně se mi líbí mooc...:)

    ReplyDelete
  10. moc ti to sluší...ta sukně je nádherná =)

    ReplyDelete
  11. kombinácia farieb je super! :)
    a si zlataaa! :)
    a krásna sukňa
    a to jedlo, yummy ^^

    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. krásný outfit:)) slušelo ti to.

    ReplyDelete
  13. pekný outfit :) ale tá sukňa je božská!! <3

    ReplyDelete
  14. překrásná sukně :)

    ReplyDelete
  15. ja sa čudujem, že ty ešte nie si v TV....kočka čo má najväčšiu zbierku šiat a sukní :D

    ReplyDelete