Tuesday, April 10, 2012

Red is the ultimate cure for sadness. - Bill Blass

How was your Easter?
Mine was great with lots of food and not much water (yay! - I don´t like these traditions so I was succesful in boycotting them!:).
But my tooth has partly ruined it because it had hurt the whole time.
I went to dentist today- half of my face is still numb now. It looks really funny when I laugh or talk. :D

Btw, I got this red skirt in secondhand a couple of weeks ago. That color is just amazing. :)

Akú ste mali Veľkú Noc?
U mňa bola super s množstvom jedla a málom vody (yes! - nemám tieto oblievacie a šibacie tradície rada, takže som bola úspešná v tom, že som to všetko bojkotovala!:).
Ale môj zub mi ju trošku pokazil, pretože celý čas bolel.
Dnes som bola u zubára- polovicu tváre mám doteraz umŕtvenú. Vyzerá to dosť smiešne, keď sa pokúšam smiať alebo hovoriť. :D

Btw, túto červenú sukňu som si kúpila pred pár týždňami v secondhande. Tá farba je úžasná. :)

Btw, už iba 8 dní trvá GIVEAWAY!:)






Skirt - Secondhand
Top - Terranova
Jacket, Necklace - H&M
Shoes - F&F
Bag - Mango
Sunglasses - Gucci

20 comments:

  1. tá sukňa je úžasná :) ako aj celý outfit :)
    držím palce, aby už zub ďalej nebolel.

    ReplyDelete
  2. super si to skombinovala s tým topom..som chvíľu rozmýšľala či sú to šaty...dobré:)

    ReplyDelete
  3. vyzeráš super! a ten náhrdelník je tiež fajn!
    ja som celý deň pracovala na veciach do školy a jedla... :)

    ReplyDelete
  4. Super, moc se mi to líbí! :))

    ReplyDelete
  5. Jejda, ja som si najprv myslela, ze su to saty. Kazdopadne, vyzera to super!

    ReplyDelete
  6. práve tento náhrdelník som minule v práci pozoroval... zjavne inšpirovaný DIY ;))

    ReplyDelete
  7. tak ty už takto vystavuješ prsiska na obdiv? :D ináč presne takýto istý náhrdelník som chcela vyrobiť...len s farebnými šnúrkami....

    ReplyDelete
  8. wooow! veľmi pekná! ;)

    ReplyDelete
  9. wau, to su fotky, ako niekde z Talianska, neskutocne ti pristane ta sukna, paci sa mi ten efekt, ze na tebe priam svieti!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. waw krasna :) a ten nahrdelnik :) lovely :*

    dominikamurnikova@gmail.com
    http://zivotvosvete.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ta sukně je úžasná. A F&F má někdy moc hezký boty (a oblečení taky).

    ReplyDelete
  12. jé, taková karkulka :)) moc ti to sluší a náhrdelník je super, ale vůbec bych nevěděla, s čím jej kombinovat

    ReplyDelete
  13. Nádhera, sluši ti to :-)

    ReplyDelete
  14. Naprosto perfektní :)!!

    ReplyDelete
  15. krásna ako vždy! :)
    a sekne ti to ^š

    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. červená ti sluší jako nikomu!
    častěji ji nos :)

    ReplyDelete
  17. Great outfit! The color of the skirt really is amazing! And such a great second hand find! I love visiting second hand stores, because you can always find some amazing things there.

    ReplyDelete
  18. perfektný outfit :) červená je ako stvorená pre teba :*

    ReplyDelete
  19. tomu říkám Outfit! ..nádherný, moc Ti to sluší :)

    ReplyDelete
  20. Anonymous08:54

    tie leskle silonky!!! su uzasne :))) odkial ich mas??? :)))

    AndreaZ

    ReplyDelete