Friday, April 13, 2012

Street Style POP-UP

Yesterday we went to first part of Street Style POP-UP- fashion show of young designers.
It was a little bit chaotic but I´m glad that something fashion- oriented finally took place in Košice.
I´m very sorry but I don´t have any photos of models but as soon as they will be on the internet I will show them to you. I liked most Veronika Kostková & Petra Pršová, We are not sisters and also Odette Kmeť Fedorová.
One dress particularly caught my attention- pink one with flower applications so I really have to find a photo of that. :) I fell in love with it. :P
It was also great because I met current/ex bloggers: Patrik, Sandra, Aďa and also Lucy. :)
Tonight we are looking forward to see Marika "Tonbogirl". :)

Včera sme šli na prvú časť Street Style POP-UP- módnu show mladých návrhárov.
Bolo to trošičku chaotické, ale som rada, že sa konečne niečo módou orientované konalo v Košiciach.
Je mi to ľúto, ale nemám žiadne fotky modelov, ale hneď ako budú na nete, tak Vám ich ukážem. Najviac sa mi páčili Veronika Kostková & Petra Pršová, We are not sisters a tiež Odette Kmeť Fedorová.
Jedny konkrétne šaty si získali moju pozornosť- ružové s kvietkovanými aplikáciami, takže ich fotku musím niekde nájsť. :) Úplne som sa do nich zaľúbila. :P
Bolo to tiež super, lebo som stretla súčasne blogujúcich/ex blogerov: Patrika, Sandru, Aďu a Lucy. :)
Dnes sa tešíme na to, že uvidíme Mariku "Tonbogirl".









20 comments:

  1. máš krásnou kabelku ;) hezky sladěnou s botama

    ReplyDelete
  2. vsetkym vam to naramne pristane! :)

    ReplyDelete
  3. Krásne Zuz :)
    Inač, počúvala si nś v stredu? aj keď si nevyhrala, trošku som ti spravila reklamu :)

    ReplyDelete
  4. jeeej super foto...Uz sa tesim na dnes o hodinkuuuu...

    Lucy

    ReplyDelete
  5. jeej..v tej galerii to vyzera neskutocne chutne!

    ReplyDelete
  6. jéj, Košice! vy ste všetci tiež z Košíc?:) fotky sú úžasné, vidno, že ste sa mali spolu skvele a užili ste si to:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. áno, sme :) Ty si tiež?:)

      Delete
    2. tak to je super, aj ja som:)

      Delete
  7. aká si tam taká nežná :) peknéé :)

    ReplyDelete
  8. skvelé fotky :) máš superskú kabelku:)

    ReplyDelete
  9. super outfity!:-)

    ReplyDelete
  10. Super fotky! Všem to moc sluší:)

    ReplyDelete
  11. si kočka a moc ti to sluší ;)) ta zeď je suprovááá!!

    ReplyDelete
  12. pekne fotecky, zlati ste vsetci :)

    ReplyDelete
  13. Moc pěkné fotky! Všem to moc sluší :)

    ReplyDelete
  14. ďakujem Vám krásne za Vaše komentáre :))))

    ReplyDelete
  15. Všichni máte super outfity:))

    ReplyDelete