Monday, April 30, 2012

Veteran´s car show

Today we had a great day with my man.
We went to veteran´s car show, then we went cycling and enjoyed the sun!
I hope I will get some tan, because my skin is just so pale on these pics!:)
Hope you are having an amazing weekend too!:)

P.S.: That basket is from my bicycle. I would love to take it on picnic. :)

Dnes sme s mojím chlapom mali super deň.
Išli sme na show veteránov, potom bicyklovať a užívali si slnko!
Dúfam, že sa opálim, lebo moja pokožka je na všetkých fotkách neskutočne bledá!:)
Dúfam, že máte tiež skvelý víkend!:)

P.S.: Ten košík je z bicykla. Najradšej by som ho zobrala na piknik. :)







Dress (underneath), Bow - H&M
Shorts, Bag - Secondhand
Red ring - Gate
Black ring - Romwe
Shoes - Peacocks
Basket - from bicycle




Ready for vacation!:) / Pripravení na dovolenku!:)

For those who love mint. :) / Pre tých, ktorí prepadli mintu. :)



18 comments:

  1. Ty kachničky jsou super:D Tohle se mi moc líbí, sluší to a navíc mám kombinaci černá plus bílá plus červená ráda:)

    ReplyDelete
  2. Krásné fotky.
    Vypadáš úžasně.Skvělý outfit!

    www.czechblondyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ty si vzdy ako babika:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Bomba, hrozně ti to sluší! :))

    ReplyDelete
  5. paci sa mi ze na vsetkych fotkach vyzeras tak milucko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dúfam, že aj som, nielen vyzerám ;)

      Delete
  6. aké super foto veterány mám moc rada, ale radšej ich má mamina.
    ha, tvoja pokožka? ja som si dnes dala sandále a priateľ len mňa pozeral že to aké mám biele nohy, nechápem že si to všimol po troch rokoch :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :DDD hej, muži občas prekvapujú :DD

      Delete
  7. ďakujem Vám krásne, ste veľmi milí :)

    ReplyDelete
  8. ale náhodou, biela pokožka je IN viď Twilight!!! patrím medzi prírodné blondíny, preto som sa už dávno zmierila s tým, že nebudem nikdy opálená dohneda ako čokoláda :))

    A kombinácia oblečenia sa mi veľmi páči, červená farba všetky kúsky pekne podčiarkla :)

    http://krikribykristy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. velmi ti to pristane a na taky maly vylet by som sla aj ja so svojim chlapom :) a uvidis coskoro sa opalis :) :* krasny post

    www.zivotvosvete.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. milujem akékoľvek výstavy áut :)

    ReplyDelete
  11. na tomto som bol aj ja, ešte pred pár rokmi, v čase keď som býval doma! :)))) nezazerali košice na košík? :)

    ReplyDelete
  12. a ďakujem Vám krásne :)

    ReplyDelete
  13. Veterání nádherný :) A nový design se mi moc líbí :)

    ReplyDelete