Thursday, May 24, 2012

Ballerina

I´m really tired.
I have slept like 5 hours because I was doing stuff for my school.
But I´m happy because of two reasons:
1.)Because of this amazing dress. Four different people called me ballerina today, and that I take as compliment!:)
2.)Because I won a giveaway on Thekla´s blog! I get a chance to choose a dress from Glamorousuk. You know how I love dresses! So excited!:)

Som naozaj unavená.
Spala som dokopy 5 hodín, lebo som riešila veci do školy.
Ale som aj veľmi veľmi happy, lebo:
1.Som dnes mala na sebe tieto šatky, kvôli čomu ma 4 rôzni ľudia nazvali baletkou. A to je kompliment!:)
2.Som vyhrala giveaway na Theklinom blogu! Môžem si na Glamorousuk vybrať šaty. Viete, ako milujem šaty! Som taká vytešená!:)








Attempt to be a ballerina : Failed. :D / Pokus o baletku : Neúspešný. :D


Dress (BikBok) - Secondhand
Bag - New Yorker
Shoes - Peacocks
Bracelets - Vintage
Sunglasses - Forever 21


19 comments:

  1. to sú krásne šaty!!!!
    akurát včera som prišla na to, že mám tiež tú tašku :)

    ReplyDelete
  2. aj ja už chcem vyhrať nejakú giveaway najlepšie o šaty!! :DD
    kebyže mám šťastie tak ťa chcem takto stretnúť v auparku ako minule, škoda, že som ť neoslovila :D :) tie šaty sú krásne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pokojne ma nabudúce oslov, budem veľmi rada!:)

      Delete
  3. + zase si krasna!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. si prvá baletka so slnečnými okuliarmi! :))) ale šaty naozaj pristanú ;)

    ReplyDelete
  5. slusi ti to!!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Moc pěkný:))

    ReplyDelete
  7. ty šaty jsou opravdu nádherný =)

    ReplyDelete
  8. Super outfit. (:

    ReplyDelete
  9. To je take krasne!! Ty si taka krasna v nich!!! Vau!! Tisko zavidim :/ :D

    ReplyDelete
  10. Anonymous16:43

    Nic v zlom, ale nejako si sa od minuleho leta vypasla.

    Iva

    ReplyDelete
    Replies
    1. Milá Iva, ak by to naozaj malo byť nič v zlom, nepoužila by si slovo "vypásla"... :D
      Pribrala som asi 3-4 kilá, strašné čosi, že? Normálne už nemôžem blogovať preto :DDD

      Delete
    2. Anonymous16:20

      Co sa hned urazas? Vypasla je normalne slovo. Vsak bloguj...a veselo priberaj, ked mas z toho radost :)

      Iv

      Delete
  11. Krásné šatičky a jsou božsky doplněné!! Sedí mi k tomu ten leoprard ;))

    ReplyDelete
  12. nadherne saticky!! nikdy ich nezahod, nadaruj, nepredaj, pretoze ich mozes nosit do konca zivota a stale budu in!!!
    http://she-is-the-1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. ďakujem všetkým (v tomto prípade neanonymným) za krásne komentáre :)))

    ReplyDelete
  14. tie šaty sú nádherné (:
    tiež nemusíš byť vychudnutá aby si bola krásna, mne sa presne takýto typ postavy páči..

    ReplyDelete
  15. Anonymous21:34

    jedine co je dobre na tychto fotkach je ich pozadie. Ty tam extremne vadis. Otrasne saty na kazdej fotke...az na jedne modre saty....a mas velmi neforemnu postavu....chcelo by to chudnut a hlavne dospiet

    ReplyDelete
    Replies
    1. u Teba by to chcelo nabrať odvahu a odhaliť svoju totožnosť, pretože inak takéto komentáre absolútne neberiem do úvahy :) ak sa Ti nepáči môj blog, tak ho nečítaj, môžem Ti dať adresu miesta so skvelým pozadím a namiesto písania takýchto komentárov môžeš na to dobré pozadie čumieť pokojne aj celý deň :D

      Delete