Friday, May 25, 2012

Cheap and chic

Next one from my secondhand treasures - Moschino Cheap and Chic top. I combined it with white H&M shorts because the wind was kinda strong today and I didn´t want to show my panties to everyone around when I´m cycling. :D (Trust me, that happened to me numerous times.;)
I´m so happy today. My man came home, so we went cycling, had a wine spritzer and beer, petted the prettiest dog (sorry, I don´t have a photo:) and just enjoyed that we are together again.
Hope you are having a great day too. ;)

Ďalší z mojich sekáčových pokladov - top Moschino Cheap and Chic. Skombinovala som ho s bielymi H&M šortkami, pretože dnes bol trošku silnejší vietor a nechcela som, aby mi každý naokolo počas bicyklovania videl gaťky. :D (Verte mi, už sa mi to veľakrát stalo.;)
Dnes som veľmi šťastná. Môj muž sa vrátil domov, takže sme sa bicyklovali, dali si strik a pivko, hladkali najkrajšieho psa (preáčte, že nemám fotku - bolo to biele šteniatko argetínskej dogy :) a užívali si, že sme zase spolu.
Dúfam, že máte tiež skvelý deň. ;)






Top (Moschino Cheap and Chic), Jacket - Secondhand
Shorts, Rings - H&M
Shoes - Peacocks
Bag, Sunglasses - Six

21 comments:

  1. na rande ako kocka:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. to tričko sa mi strašne páči! a tieto okuliare ti veľmi pristanú :)

    ReplyDelete
  3. veľmi pekná kombinácia a pohodlné aj navonok :) ...škoda, že tu nemáš fotku bicykla, ale videla som ho naživo pri škole, je retro- cool :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem :) vieš čo, nechcelo sa mi ho zase fotiť, lebo mi prišlo, že by Vám už liezol na nervy :D už som ho tu mala veľakrát :) ale tak napravím to :)

      Delete
  4. vypadáš krásně =) ty šortky jsou super, ty jsi kupovala někdy teď?

    ReplyDelete
    Replies
    1. v zime, v sale... už teraz asi nebudú :/

      Delete
  5. super outfit
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Very nice blog.
    The posts are interesting. I found many ideas.
    Well done!
    If you'd like to see changes in my blog or my facebook fanpage.

    Habanero Handmade

    BLOG: http://habanerohandmade.blogspot.it

    FANPAGE FACEBOOK: https://www.facebook.com/pages/Habanero-Handmade-Fanpage/119842804790054

    ReplyDelete
  7. Anonymous08:44

    teraz ti uz balerinky neodrali nohy ze??? :D

    AndreaZ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous18:50

      som ti to hovorila :D inak kombinaciu cierne silonky s biely oblecenim milujem!!! vyzera to uplne najlepsie rada tak chodim v lete. ani ti nebolo teplo ze? :D:D:D

      AndreaZ

      Delete
    2. vieš čo, tak včera bol jeden z chladnejších večerov, takže mi bola dokonca zima :D

      Delete
    3. Anonymous16:40

      hahaha pre toto ja vzdy nosim este jedny nahradne silonky v kabelke a ak mi je zima tak si ich obleciem rovno na tie co mam na sebe cize mam dvoje na sebe a to mi potom uz nie je zima :D

      Delete
  8. Velmi pěkné ! Ten top od Moschina vypadá opravdu dobře !

    www.czechblondyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. top je parádní, hodil by se mi ;))

    ReplyDelete
  10. To je velmi pekne :) A zavidim taky vztah s tvojim muzom :) Zelam Vam este vela lasky, stastia a zdravia :)

    ReplyDelete
  11. perfektny outfit!!
    http://she-is-the-1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Úžasný outfitek, sluší moc!

    ReplyDelete
  13. takto si predstavujem ze je nieco chic ... :)

    ReplyDelete
  14. Překrásná outfit! :)

    ReplyDelete