Wednesday, May 02, 2012

Cinema should make you forget you are sitting in a theater. - Roman Polanski

In a new backless (again:) dress from Asos.
We went to the cinema yesterday to see Eštebák.
I like the atmosphere in the cinema- it´s so much better to watch movies there than on laptop or in tv- with the smell of popcorn, cola and other people laughing on the same thing like you. :)
Have you seen Eštebák? What do you think? 
Or can you tell me some new movies that you think are worth watching?:)

V nových šatách z Asosu (opäť s výstrihom na chrbte:).
Včera sme boli v kine na Eštebáka.
Mám rada tú atmosféru- je to oveľa lepšie pozerať filmy tam, ako na laptope alebo v telke- s vôňou popcornu, colou a inými ľuďmi, smejúcimi sa na rovnakých veciach ako vy. :)
Videli ste Eštebáka? Čo si o tom myslíte?
Alebo mi viete poradiť nejaký nový film, ktorý stojí za to?:)








Dress - Asos
Belt - New Yorker
Shoes - H&M
Bag - Secondhand
Dark blue ring - from Turkey
Crystal ring - DIY
Sunglasses - Gucci


19 comments:

  1. Och, tie saty su krasne, z Asosu by som vykupila asi polku modelov :D Estebaka som nevidela, ale chystam sa nanho :)
    Aj ked ja mam radsej pozerat vsetko doma, v klude :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. joj mi hovor, keby som tak mala zlatú kreditku :D

      Delete
  2. vždy som bol presvedčený, že odtieň takejto kráľovskej modrej ti pristane... vždy! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak tento kompliment si vážne cením :)

      Delete
  3. modrá je dobrá.. a tobě děsně sluší :)) do bot jsem se zamilovala!

    ReplyDelete
  4. Úžasný outfit:)) A brýle máme stejné:)

    ReplyDelete
  5. strašne super farbu majú tie šaty

    ReplyDelete
  6. najlepšia šatová kombinácia!

    ReplyDelete
  7. krásne šaty :') a aj topánky sú nádherné :')
    Eštebáka som nevidela, ale chcela by som ísť na Hry o život ešte. ;'D

    ReplyDelete
  8. Jednoduché a pěkné :)

    ReplyDelete
  9. tuto modru rozhodne mozem!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. šaty aj sandále sú mega, proste kočka!

    ReplyDelete
  11. ďakujem Vám krásne za Vaše milé komentáre!:)

    ReplyDelete
  12. Krásné šaty :-) Moc ti to v nich sluší!

    www.czechblondyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. och to ty chodíš po KE na tom úžasnom bicykli? krásny a aj tie šaty som už chválila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak videla som už viacero úžasných bicyklov tu v KE, ale asi áno :)
      ďakujem pekne :)

      Delete
  14. MILUJU tvoje šaty)

    ReplyDelete
  15. saty su velmi krastne, tie topanky su tohtosezonny artikel? zuzka nosis pod taketo holochrbtove saty podprsenku? a nepovedala si co si ty myslis o esteabkovi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. topánky sú zo zimného výpredaja, takže teraz ich už nedostať... pod tieto konkrétne nenosím, lebo sú tak strihané, že to nevidno, ale pod iné mám takú silikónovú bezchrbtovú :)
      Eštebák- páčil sa mi, pozrela by som si ho pokojne znovu :)

      Delete