Wednesday, May 30, 2012

Distraction

Today was (hopefully:) my last final.
I´m sorry for my low activity on this blog, but it will be like that the next month or so because I have to study for my bachelor´s exams. :/
I have already bought 10 highlighters and printed out probably hundred papers. :)
When this will be over I will party going to rehab tomorrow style. :D
Now the most important thing is to focus and study. No, no going on blog, to secondhands, no searching on Fashiolista, no inspiration on tumblr. 
Does that all distract you from important stuff too? :)

Dnes som mala (dúfajme:) poslednú skúšku.
Prepáčte za moju slabú aktivitu na blogu, ale nasledujúci mesiac to bude podobné, pretože sa už začínam učiť na štátnice. :/
Už som si dnes kúpila 10 zvýrazňovačiek a vytlačila asi stovku papierov. :)
Keď sa toto skončí, budem oslavovať v štýle zajtra idem na odvykačku. :D
Teraz je najdôležitejšie sa sústrediť a učiť sa. Nie, žiadne blogy, návštevy sekáčov, žiadne hľadanie vecí na Fashioliste a inšpirácia na tumblri.
Tiež Vás tieto veci tak rozpytľujú? :)







Dress - Asos
Bag - Tally Weijl
Shoes - Mixer
Bracelet - Primark
Ring - Gate
Sunglasses - Gucci

20 comments:

  1. aké krásne šaty :) a ako si super hnedá, aj ja chcem.
    tumblr, twitter a blogy ma teda dosť rozptyľujú :D
    inak držím palce pri učení :)

    ReplyDelete
  2. Neskutočne ! :D Akonáhle sa mám učiť, zapínam weheartit. :D

    ReplyDelete
  3. verúúú aká si bronzová! a celé je to super na tebe!

    ReplyDelete
  4. kraaaaaaaaasne saticky :)

    ReplyDelete
  5. tie šaty ti mega seknú!!

    ReplyDelete
  6. šaticky ňuˇnu

    ReplyDelete
  7. ano moja, len sa pekne uč, nechcem o tebe celý mesiac ani len počuť!!! nech môžeme potom oslavovať do bezvedomia!!!! :DDD
    a tie šaty sú eňo ňuňo brutaaaaaaal

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale naozaj do bezvedomia :D

      Delete
  8. presne viem, o com hovoris, minuly rok som to mala rovnake..
    k outfitu, krasna kombinacia farieb, takze jednoznacne "like"!
    a z cohoze si nam taka krasne sneda?

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. z opaľovania na balkóne pred učením na štátnice :)

      Delete
  9. Pěkné šatičky! :) Jo mě taky internet pěkně rozpytluje.. :D naštěstí se do města nedostanu a snažím se blog a internet co nejvíc omezit.. už aby to bylo za mnou.

    ReplyDelete
  10. aj ja chcem ešte mesiac na učenie... ja potrebujem mesiac na učenie! mám štyri dni, ou... :-/

    a až budem mať po tom všetkom, dobehnem ťa farbou pokožky! teraz by som popri tebe vyzeral dosť vyblednuto :D

    ReplyDelete
  11. Krásné šatičky! Mají nádhernou barvu a mašle na zádech je parádni ;)

    ReplyDelete
  12. super satky :) mas dobry vkus musim uznat :)
    http://she-is-the-1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Your dress is so 70s. I love it. Too cute, you look amazing. I love your blog and I was wondering if you could check out mines.

    thoughtsof93.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. ty šaty jsou nádherný =)

    ReplyDelete
  15. ďakujem Vám všetkým krásne :*

    ReplyDelete
  16. Woow .. ty šatičky jsou nádherné! Ta mašle tomu dodává tu správnou ,,třešničku na dortu" Nádhera:)

    http://alittlebookfashion.blogspot.cz

    ReplyDelete
  17. http://krikribykristy.blogspot.sk/

    úžasné šaty!!!!

    http://krikribykristy.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  18. Anonymous05:19

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete