Tuesday, May 22, 2012

In points


Today, only in points because I have so much work for school.
Beautiful day and tanning. Result: Burnt butt. : D
Wearing new flats and new bag from Oasap for the first time. Result: Wounded legs. The bag is ok. :D
Relaxation in H&M. Result: New body lotion with scent of peach pie and vanilla  cream, that they wrapped me in amazing blue transparent plastic bag. (I know I´m strange, I like beautiful plastic bags. :)
Trying to study. Reality: Not really succesful in it.

And what about you? You don´t need to write it in points. ;)


Dnes len v bodoch, lebo mám veľa roboty do školy.

Nádherný deň a chvíľkové opaľovanie. Výsledok: Spečený zadok. :D
Prvý raz obuté nové balerínky a "vyvenčená" nová kabelka z Oasap. Výsledok: Oškreté nohy. Kabelka je v poriadku. :D
Odreagovanie od učenia v H&Mku. Výsledok: Nový krém s vôňou broskyňového koláča a vanilkového krému, ktorý mi zabalili do skvelej modrej priesvitnej igelitky. (Viem, som divná, mám rada pekné igelitky. :)
Snaha učiť sa. Skutočnosť: Nie veľmi úspešná.
A čo vy? A nemusíte v bodoch. ;)








Dress, Rings - H&M
Flats - F&F
Bag - Oasap
Sunglasses - Gucci

25 comments:

  1. superošská kombinejšon :D koralová a nebíčkovo modrá....mňam mňam

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak toto si dala megaslovo :D superošská kombinejšon bude v Timboslovníku :DDD máš chuť, že mňamkáš? :DDD

      Delete
  2. aj ja mam rada pekne igelitkyy :-D tie priesvitne su top, musim sa konecne orzhodnut pre nejake plavky.

    ReplyDelete
  3. Anonymous08:30

    do balerinok treba vzdy mat silonky inak ti oskru nohy! tak isto aj opatky ale to je jasne hadam :D

    AndreaZ

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak v 30°C, čo boli dnes, by som v silonkách nevydržala :)

      Delete
    2. Anonymous07:47

      tak si musis vybrat ci radsej dorezane nohy alebo silonky... ja si radsej vyberam silonky. Ked je 30°C tak existuju aj uplne tenucke silonky alebo potom samodrzky ci podvazky tie su super na leto :)))

      AndreaZ

      Delete
  4. Och tie satky, to je presne strih, ktory tak milujem :) Ja som sa nudila takmer cely den v praci, potom som sla cvicit, potom som sla s priatelom pozriet na jednu staru motorku a potom som sa nudila. Teraz sa modlim, aby sef uz vyrazil na sluzobnu cestu, lebo o par minut mam byt v podniku kvoli bakalarskej praci... :D

    ReplyDelete
  5. Ty šaty jsou úžasný :))

    ReplyDelete
  6. Tak kabelka sa nadherne hodi k tym lososovym satockam...pekne :)

    ReplyDelete
  7. riadne mily outfit :) a ty v nom

    ReplyDelete
  8. nádherná si celá, krásne šatičky a kabelka!!:)

    ReplyDelete
  9. O tej kabelke uvažujem, je úžasná..! a ten sloníkový prsteň je z tohtoročnej kolekcie h&m?
    navštív môj nový blog http://ribboninhair.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. áno :) je v dvojbalení čierny panter & biely sloník :)

      Delete
  10. Pááni, parádní outfit ! Tak tohle se mi opravdu moc líbí ! :-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. nadherne romanticke balerinky..
    http://she-is-the-1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. to peach-pie telové mlieko mám aj ja a je to závislosť

    ReplyDelete
  13. tie šaty sú DOKONALÉ:) prosím povedz, že si ich kupovala niekedy nedávno a v HMku ešte budú :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. asi pred týždňom v H&Mku v Avione :)) podľa mňa budú a keby náhodou nie presne tieto, tak mali ešte aj iné farby :)

      Delete
  14. ďakujem Vám všetkým za krásne komentáre ;)))

    ReplyDelete
  15. och tie šaty s tou kabelkou.... júj nemám slov :*
    :D :D

    ReplyDelete
  16. vyzeráš tu tak strašne dokonale až to nie je možné:) krásna si až ti nomálne závidím :D

    ReplyDelete
  17. tie baleriny maju uzasnu farbu, nemozem sa na ne vynadivat:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. moc se mi líbí ta kombinace meruňkové se světloučkou modrou! šatečky ti moc sluší, úplně jako princezna! :))

    ReplyDelete
  19. jéjé) moje oblíbené barvičky)

    ReplyDelete
  20. strašně ti to sluší :-) miluji kombinaci těchto barev :-)

    ReplyDelete