Friday, May 18, 2012

Rainy days suck

Sorry for not posting outfit posts. It´s because of this shitty rainy weather. This weather makes me absolutely sick.
So the only things that cheer me up are the ones that arrive to my door from post office or the ones that wait for me in secondhand.
Btw, secondhand. I went there today and I almost got robbed! While I was going through clothes one woman was unzipping my bag! Wtf?! I wasn´t sure at that exact moment that she was really a thief until she left and one woman realized her whole wallet was missing.
Next time I will really scream or do something.


Prepáčte, že nepostujem outfitové posty. Je to kvôli tomuto hnusnému upršanému počasiu. Je mi z neho úplne zle.

Takže jedinými vecami, ktoré ma rozveseľujú, sú tie, ktoré mi chodia so schránky a tie, ktoré na mňa čakajú v secondhandoch.
Btw, secondhand. Dnes som do jedného vošla, a takmer ma okradli! Počas toho, ako som si prezerala veci na vešiaku sa mi jedna žena snažila rozzipsovať tašku! Wtf?! Presne v ten daný moment som si nebola na 100% istá, až kým neodišla a jedna žena nezistila, že jej chýba celá peňaženka.
Nabudúce už budem kričať, alebo hocičo robiť, dokelu.



two-color jeans by Valentino Jeans from secondhand, white shirt by Sisley from secondhand, gold collar that I won on giveaway from Romwe, pastel dress a la LV from Romwe (that is actually being elongated and  widened by my tailor now because the size of it unfortunately didn´t really correspond with what Romwe had written on the site) and new blue bag from Oasap - you can check it out here :)
/
dvojfarebné džínsy Valentino Jeans zo secondhandu, biela Sisley košeľa zo secondhandu, zlatý golierik, ktorý som vyhrala na giveaway z Romwe, pastelové šaty a la LV z Romwe (ktoré sú momentálne u mojej krajčírky- predlžuje ich a rozširuje, pretože ich veľkosť bohužiaľ vôbec nezodpovedala tomu, čo malo Romwe napísané na stránke) a nová kabelka z Oasap - môžete ju omrknúť tu :)

And you that follow me on facebook already know that I´m waiting for this Asos dress to arrive - I hope it will come in tomorrow! :P
/
A vy, ktorí ma sledujete na facebooku už dlhšie viete, že čakám už len na tieto šaty z Asosu - dúfam, že zajtra dorazia! :P

23 comments:

  1. Anonymous06:26

    Kam chodíš prosím ťa do second handu ? :) Napíšeš mi to prosím na blog ? www.queen-of-jungle.blogspot.com ...teda ,ak to nie je tajné :D haha.Vďaka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. už som Ti napísala, ale pre istotu to dám aj tu a nie som šibnutá, tajné to samozrejme nie je - do akéhokoľvek Textile House :D

      Delete
  2. najviac lopkárov sa pohybuje v sekáčoch, takže na toto fakt pozor...nabudúce si treba pripraviť päste a boxera :D
    božeeeeeeeeee ty si zase také veci vychytala, neznášam ťa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. neboj, vychytáš so mnou, keď dojdeš :P
      a tiež Ťa neznášam, aby si vedela- začnem Ti písať anonymy :DDD

      Delete
  3. ufff, este dobre za sa to tej zenskej nepodarilo. vraj, uz aj minule na hlavnej v textile house niekoho okradli. takze, nabuduce uz prid ku mne na THC :)

    a super ulovky Zuzi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adi, musím už dojsť :)
      Zatiaľ v tomto počasí sa mi tam nechcelo trepať z mesta, ale akonáhle sa oteplí, tak dojdem! :)

      Delete
  4. všechny ty věci jsou naprosto dokonalý, až to budeš chtít prodat, vzpomeň si na mě =)

    ReplyDelete
  5. Anonymous06:39

    To bolo zo srandy ,že je to tajné ,pretože si kúpila skvelé veci - zas :))) Ďakujem .Si zlatíčko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. v pohodičke, neboj, chápem, že zo srandy :)
      lebo sú aj takí blogeri, ktorí Ti to zo zásady neprezradia - čomu ja teda nerozumiem vôbec :))

      Delete
    2. Anonymous06:57

      Ani ja .Asi sa boja ,že prídu o naj kúsky :) Si zlatá .Vďaka .

      Delete
  6. tie nohavice nemyslíš vážne, oh niektorí ľudia sa skrátka rodia so sekáčovou šťastenou :-D

    ReplyDelete
  7. heh, si zasa zabila, aj vychytala, aj neviem co vsetko :)))

    ReplyDelete
  8. Och teda, ta obdivujem, ze si dokazala ostat ticho, ked ta sli okradnut. CHvalabohu, ze to nestihla a zbadala si to :/ Ale veci su uzasne :)

    ReplyDelete
  9. jeej neveriiim ze valentino, musis ma zobrat zuzi, ja nemam stastie na znackove veci :( , v ktoro textile si bola?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lucy, sľubujem, že zoberiem a pôjdeme aj s Patrikom :)
      v tom na Alžbetinej :)

      Delete
  10. ty saty jsem tak chtela a uz jsou pryc.. az me boli u srdicka, kdyz je vidim :(
    http://she-is-the-1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. to je strasne s tymi zlodejmi. aj v sekaci???
    http://she-is-the-1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. tak to som rada ze ti nic neukradla, ach co su to uz za ludia? :-/ a tie modre nohavice su paradne :)

    www.artjournalstories.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. všetky veci sú úžasné :')
    niektorí ľudia sú fakt blbí ;/

    ReplyDelete
  14. ta kabelka je úplně dokonalá! <333

    ReplyDelete
  15. ďakujem za krásne komentáre ;))

    ReplyDelete
  16. toto je hrôza to sa môže stať hocikde aj na zastávke, v rade na kebab a sekáče no to tam nerada chodím sama keď musím hľadať nejaký super kúsok a ešte aj strážiť kabelku, preto radšj treba na to dvoch :DDD

    ReplyDelete