Sunday, May 13, 2012

Secondhand shopping (again:)

Yesterday I went to secondhand after a long time.
I was succesful. :)
And I´m wearing it. Plus down is a couple of other things I got there. :)
So bye, I have to go and study. I hope you don´t. ;)

Včera som po dlhej dobe skočila so secondhandu.
Úspešne. :)
A svoj úlovok mám aj na sebe. Plus dolu môžete vidieť, čo ďalšie som ulovila. :)
A teraz sa lúčim, idem sa venovať škole. Dúfam, že vy nie. ;)





Dress (H&M), Shorts (underneath) - Secondhand
Bag - Mango
Shoes - Mixer
Sunglasses - Gucci
Belt - Apricot
Bracelet - Vjstyle

Peach sheer shirt-dress / Broskyňové priesvitné košeľo-šaty

White ballerina dress (sorry you can´t see them well) / Biele baletkovské šaty (škoda, že ich dobre nevidno)

24 comments:

  1. Tie posledné šaty ! Krásne :)

    ReplyDelete
  2. Tie baletkovske!!!! Oooo, za take by som vrazdila! Take chcem uz roky...

    ReplyDelete
  3. Ty bílé šatičky jsou super úlovek!

    ReplyDelete
  4. Ta košile je naprosto skvělá! :)
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Krásné šaty :-) Nemám jim co vytknout..

    www.czechblondyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ty volánky jsou báječné a ten náramek, ach!!

    ReplyDelete
  7. Aaaaaaaaaaaaach tie bieleee! Nadherne uz sa tesim domov skocim do nejakych sekacov konecne.. Hlavne na Furci su dobre :P

    ReplyDelete
  8. krásne šaty aj tie čo máš na sebe, aj tie baletkovské :') teším sa, keď ich uvidíme na tebe.

    ReplyDelete
  9. Anonymous01:41

    Skôr než sa niekam vycapíš, tak by sa patrilo aspoň pozrieť do zrkadla, lebo s tou dlžkou sukne si to očividne prešvihla viď. tvoje hrudkovito tučné nohy ;) žmurk

    ReplyDelete
    Replies
    1. skôr, ako niečo komentuješ, patrilo by sa prečítať si celý text- mám pod nimi šortky, ale to Ti očividne ušlo...
      a o mojich nohách si mysli čo len chceš, pokiaľ si len anonym, pre mňa tento názor nemá žiadnu váhu
      žmurk ;D

      Delete
    2. Anonymous16:25

      V Tvojom pripade Ti ani všetky šortky sveta nepomožu ;)

      Delete
    3. Ešte daj aspoň 2 anonymné komentáre, aby si viac potvrdil/a svoj primitivizmus, do toho! :D :D :D

      Delete
  10. pozeram, ze si si znovu odniesla paradne kusky .)

    ReplyDelete
  11. Anonymous07:12

    Ja neviem, čo všetci tu na Tebe toľko obdivujú, tvoje outfity sú stále horšie, nič to nemá s vkusom spoločné a hlavne, trošku sebareflexie by nezaškodilo... Tučné nohy nepatria do takýchto šiat!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. môj štýl je môj, ak sa Ti nepáči, tak to nečítaj, nepozeraj, neklikaj na to, nikto Ťa nenúti...
      ja nemám dokonalú postavu, ale zase nemám tak obrovské komplexy ako určite máš Ty zo svojej, keď si ich musíš riešiť takýmto hateovaním...
      ak si čakal/a nejakú emotívnu reakciu, tak smola, nestojíš mi za to, keďže sa nevieš podpísať :)

      Delete
  12. všetkým Vám neanonymným obrovská vďaka za milé komentáre ;)
    robia mi deň krajším :)

    ReplyDelete
  13. Zuzi, tie saty su velmi pekne a seknu ti a velmi sa mi tiez paci ten naramcek - hadik,ty si velmi mile sikovne a hlavne dievca na urovni a skutocne to co tu pise nejaky Anonym je len priznak primitivity a hlavne nikto mu resp jej nekaze chodit na blogy a sledovat ich.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lucy, ďakujem Ti pekne, si veľmi milá :)))

      Delete
  14. Anonymous03:39

    Jeej krasne ulovky...a podla mna nemas tucne nohy, taku hlupost moze napisat len zakomplexovany a zavistlivy clovek, na tebe vidno ze si so sebou spokojna a to je zaklad mat rad sam seba:) inak ak sa smiem opytat kam chodis do sekacov resp. ktore su tvoje najoblubenejsie? vdaka:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jéj ďakujem :) konečne anonym(ka:) s nehateovacím prístupom :)
      do Textile House, ak chceš, omrkni http://www.textilehouse.sk/, tam máš presné adresy :)

      Delete
  15. uuu broskynove priesvotne saty :)

    ReplyDelete
  16. Krásny náramok...a tie šaty musia byť tiež krásne
    http://lifeismystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete