Friday, May 11, 2012

Studying. Notice how they conveniently put "DYING" at the end of this word.

I´m sitting on the balcony, chillin, outside is 22 degrees, I´m licking Calippo (oh god, like I haven´t had enough after all the sushi I have eaten for lunch:D), I´m watching Kardashians and I´m going out tonight. 
I imagine summer just like that. 
The thing is, summer hasn´t started yet, I have two more tests to pass and I have one final bachelor´s exam from 12 subjects.
Such a small detail. :D

P.S.: Sorry for not posting much, I´m actually really studying (except this afternoon:)

Práve sedím na balkóne s vyloženými nohami, vonku je 22°C, lížem Calippo (akokeby som ešte nemala dosť, po tom všetkom sushi, čo som spratala na obed:D), pozerám Kardashianky a o chvíľu idem von. Presne takto si predstavujem leto.
Ibaže leto ešte oficiálne nezačalo, mňa čakajú ešte 2 skúšky a štátnice z dvanástich predmetov.
Taký malý detail. :D

P.S: Prepáčte, že nepostujem veľa, v skutočnosti sa naozaj učím (okrem tohto poobedia:)








Dress - Asos
Shoes - Mixer
Bag, Belt - Secondhand
Ring - Gate
Sunglasses - Forever21

My today´s lunch. / Môj dnešný obed.

16 comments:

  1. No, tak to je dokonalý, moc chválím:))

    ReplyDelete
  2. ach, toto je dokonalé!! šaty jsou perfektní a bezvadně skombinované :))

    ReplyDelete
  3. fialova je dobra

    ReplyDelete
  4. ja chci taky sushi!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. wow,krásný outfit :)

    ReplyDelete
  6. ty jedna!, spravila si mi chute! pevne nervy pri uceni!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ta kombinace je strašně krásná! :) Sluší ti to! A ten oběd vypadá dobře :)

    ReplyDelete
  8. šaty sú nádherné!!
    u nás dnes bolo 29, to bolo peklo chodiť všade autom.

    ReplyDelete
  9. krásne šaty na krásnej žene :)

    ReplyDelete
  10. Pekne satky! Susi je tvoj vytvor, ci donaska?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak kúpila som ho v Bamboo a doniesla si ho sama domov, takže možno niečo ako vlastná donáška ;)))

      Delete
  11. Krásné šaty.Ta barva je úžasnáá! :-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Moc ti to sluší! Líbí se mi jak máš sladěné doplňky! :)

    ReplyDelete
  13. dobre topanky, saty by som brala s podsivkou

    saschanitra.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. ďakujem Vám kráááásne všetkým!:)

    ReplyDelete
  15. Krásne šatičky a originálne zvolené modré doplnky...wau
    http://lifeismystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete