Wednesday, May 16, 2012

What makes me happy

That I finished one of my exams yesterday.
That I went for one night to Bratislava to see my Mišo.
That I got a couple of great things in H&M.
That I got a chance to read EMMA after a long time during my car ride.
That my package from Romwe with a little deers dress has finally arrived.
What makes you happy now?

Že som včera dala jednu z mojich skúšok.
Že som šla do Bratislavy na otočku za mojím Mišom.
Že som si kúpila zopár super vecí v H&Mku.
Že som si po dlhom čase čítala EMMU počas cesty autom.
Že mi konečne došiel balíček z Romwe so šatami s malými srnkami. 
Čo momentálne robí šťastnými Vás?



Peach dress - H&M, Little deers dress - Romwe

All - H&M

14 comments:

  1. cez víkend sme krásne prekvapili kamarátku oslavou 18tky, m ma pozval na stužkovú, konečne si znovu nachádzam skvelých kamarátov, je mi úžasne

    ReplyDelete
    Replies
    1. narodeninové prekvapenia sú najlepšie :)))

      Delete
    2. nedá sa než nesúhlasiť.. vidieť ju ako nám verila do poslednej chvíle a potom plakať od dojatia čo sme to pre ňu prichystali bolo krásne (:

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. mňa momentálne hokej :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. súhlas s patty! :D a ešte nová asymetrická a bodycon sukňa a ešte nové plavky! :)

      Delete
  4. mňa asi všetko momentálne, okrem školy ;'D
    tie šaty so srnkami sú krásne :')

    ReplyDelete
  5. ja sa teším do Prahy, tralalala :) (prepáč, musím zdieľať svoju eufóriu všade, kade chodím... a tvoja otázka mi padla vhod! :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mne to absolútne neprekáža, neboj :) keby idem do Prahy na fashion show, tiež sa z toho vytešujem neskutočne ;)

      Delete
  6. zaujimavy opasok... musim uznat.

    ReplyDelete
  7. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Tie marhulové šaty sú krásne :)

    ReplyDelete
  9. jůů ty oranžovky jsou krásné ;)

    ReplyDelete
  10. nádherné šaty♥

    ReplyDelete