Friday, May 04, 2012

The woman in red... Like fine wine she's going straight to my head...

Yesterday I got a package from Sugarlips.
This top was in it. I chose it because of its light material and bright red colour.
Red is just so passionate and I think it makes everyone look good.
So I chose to wear it on our little meeting with Lucy and Patrik today. :)
I was a little tired so they laughed at many things I´ve said - because you know, they didn´t really make sense. :D
Why was I tired? Because I spent last night editing my bachelor´s thesis. But it was worth it- it´s getting finally printed and I will have it tomorrow. ;)


Včera som dostala balíček zo Sugarlips.
Obsahoval tento top. Vybrala som si ho kvôli ľahučkému materiálu a výraznej červenej farbe.
Červená je taká vášnivá a myslím, že každý v nej vyzerá dobre. 
Tak som si ju obliekla na naše dnešné malé stretko s Lucy a Patrikom. :)
Bola som trošku unavená, tak sa smiali na veľa veciach, čo som povedala- pretože, no, nedávali zmysel. :D
A prečo som bola unavená? Lebo som včerajšiu noc strávila editovaním bakalárky. Ale stálo to za to- konečne je v procese tlačenia a zviazania, a zajtra ju už budem mať! ;)







Top - Sugarlips
Skirt - Zara
Bag - Six
Shoes - Secondhand
Ring - Gate
Bracelet, Earrings - vintage




20 comments:

  1. oo super header! a aj ty samozrejme:-)

    ReplyDelete
  2. nádherný outfit =)ta halenka je fakt super =)

    ReplyDelete
  3. ten topík tě bezvadně rozzářil a botky jsou záviděníhodné ;))

    ReplyDelete
  4. Úžasný outfit, miluju červenou, je hrozně pozitivní a prý ji muži mají na ženách nejradši a zvětšují si tím šanci na flirtování..:D SLuší ti to:)

    ReplyDelete
  5. verim, ze ti odlahlo, ze sa praca uz tlaci, btw. na tej poslednej si ako hviezda!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. tak vy ste aká štýlová trojka :) lepšia než švédska...haha, ale nie ...srandujem :D
    úplne bombový je ten topík a Patrik celý odetý v bordovej na mňa pôsobí ako taký ten twilightový srdcolámač :P

    ReplyDelete
  7. tak to gratulujem :) nech sa ti vsetkou s tou bakalarkou vydari :) a cervena je super :)

    zivotvosvete.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Anonymous05:28

    to kde ste boli? asi to je v ke vsak? no taketo carovne prostredie nespoznavam :/ inak top je skvely :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. áno, podnik sa volá Smelly cat :) a ďakujem :)

      Delete
    2. Anonymous06:00

      Jasneee, bocna ulicka z hlavnej vsak :) Tam chodim len na letnu, preto som to nespoznala, vdaka :)

      Delete
    3. áno :) tá, z ktorej sa ide od koňa ku Hlavnej- ž na to, že kôň tam už nie je :)

      Delete
  9. joooj :) vyzerali ste super. dufam ze nabuduce sa uz pripojim :) strasne ma mrzi ze mi to dnes nevyslo...:(

    ReplyDelete
  10. ďakujem všetkým :)))

    ReplyDelete
  11. ...a teším sa kedy si prečítam bakalárku :P
    .......a takisto na next fashion meeting! :D /ako to desne cool znie, no nie? :D/

    ReplyDelete
  12. Jop, aj ja sa tesimmm, next one will be even better, od zajtra DIET...

    ReplyDelete
  13. To fakt dali toho kona zo Zvonarskej prec :/

    ReplyDelete
  14. ten top ma tak super ziarivu farbu! moc sa ti hodi :)

    ReplyDelete