Friday, June 29, 2012

Bc.!!!!!

So, I got my bachelor´s degree today.
After an awfull morning when I was shaking from stress as crazy came really difficult bachelor´s exams.
And everything went well. (maybe because of my 2 four leaf clovers? and also 4 weeks of studying to be exact. ;P)
Then came Miško. He brought me these wonderfull roses you can see on my bicycle. We went to get sushi (after three days of almost eating nothing my stomach was almost singing with joy:D), later drink and he gave me this. Probably the best pen I ever had. :)
I´m going to bed. I´m exhausted. I need to gain energy for a weekend full of parties.
(P.S.: Thank you for your wishes, they helped me a lot!:)

Od dnes som Bc.
Po príšernom ráne, keď som sa klepala ako osika, potom prešla do štádia hyperaktivity na štýl zajačika Duracella prišli štátnice.
A všetko šlo hladko. (možno kvôli mojím 2 štvorlístkom? ale tiež aj kvôli 4 týždňom učenia, aby som bola presná ;P)
Potom prišiel Miško. Priniesol mi tieto krásne ruže, ktoré mám na bicykli. Neskôr sme skočili na sushi (po 3 dňoch takmer nejedenia moje brucho spievalo od radosti :D), na drink a dostala som toto. Asi to najlepšie pero, aké som kedy mala. :)
Idem spať. Som vyčerpaná. Musím získať energiu na víkend plný osláv.
(P.S.: Veľké ĎAKUJEM za Vaše želania šťastia, naozaj mi pomohli!:)









Dress - Unknown brand
Shoes - Mixer
Earrings - Vintage
Sunglasses - Gucci



30 comments:

  1. Anonymous05:13

    Šikulka :) Gratulujem!

    ReplyDelete
  2. gratulujém!!najviac!

    ReplyDelete
  3. gratulujem, veľmi, veľmi moc! si super.

    ReplyDelete
  4. tak to moc gratuluji =)

    ReplyDelete
  5. oo zuzka bakalárka paráda, gratulujem! to musíme zapiť :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. zapíjame! rozhodne! škoda, že nejdeš na Pohodu, lebo by sme pili už o týždeň :)

      Delete
  6. páááni, moc blahopřeju!! a ty šatičky jsou perfektní ;)

    ReplyDelete
  7. Gratulujem, kočka!!

    ReplyDelete
  8. Gratulujem Zuzka! :)

    ReplyDelete
  9. gratulujem veľmi :))
    inak skvelé šaty :)

    ReplyDelete
  10. píšem len Parkerom, a tak mám momentálne nie len jedného, ale rovno dvoch v zbierke! schvaľujem teda výber daru a verím, že je zaslúžený :))) veľká gratulácia, uži si to ;)

    ReplyDelete
  11. Gratulacia, si sikovnica sikovna!

    ReplyDelete
  12. Gratulujem, tie saty su take krasne, tieto su odkial??? Ooooch, kvoli tebe som zacala nakupovat sukne a saty, Zuzi, ty ma zruinujes.. :D Teda pardon, pani bakalarka, vy ma zruinujete :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. z jedného obchodu na Hlavnej, kúpila som ho asi pred 3 rokmi, ale fakt neviem ako sa volá :)

      Delete
    2. a som rada, že si objavila čaro šiat ;))

      Delete
  13. Drahá blahoželám ešte raz!!! A už sa teším na meeting s novou Bc.! :P

    ReplyDelete
  14. Drahá ešte raz blahoželám!!! A už sa teším na najbližší meeting s novou Bc.:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. a vďaka Tvojim komentom sa na Teba teší aj nová Bc. a dvojnásobne :P

      Delete
    2. No technika bola vždy proti mne :D Kvôli tomu sú tu namiesto jedného až dva komentáre. :P Ale šak čo, ako vravíš, tešíš sa dvojnásobne, tak teraz sa môžeš aj trojnásobne :)

      Delete
  15. gratulujem, a zuzka, nic v zlom, ale bicyklujes vzdy v dost zvlastnej obuvi, *pipinka cycle style*, uz som sa viackrat nad tym pousmiala, tieto podpätky su z tvojej serie bicyklovych outfitov asi najväcsi top. pre teba je bicykel asi ako kabelka co? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak je to mestský bicykel, na horský som samozrejme obutá inak :D ja keď som v meste na bicykli, tak sa neobliekam do tretier atď. ani by si neverila, ale bicykluje sa v tom super, no a keby náhodou si si myslela, že som šibnutá, kuk napr. sem a uvidíš, že nie som sama :D: https://www.google.sk/search?rlz=1C1ASUT_skSK427SK427&sugexp=chrome,mod%3D8&q=streetstyle+heels+bike&um=1&ie=UTF-8&hl=sk&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=uN7tT5XHD7Hc4QS_07TBDQ&biw=1366&bih=643&sei=y97tT_6rMfTa4QTS-Py8DQ#um=1&hl=sk&rlz=1C1ASUT_skSK427SK427&tbm=isch&sa=1&q=streetstyle+bike+heels&oq=streetstyle+bike+heels&gs_l=img.3...5303.7963.2.8233.14.2.0.12.0.0.160.290.0j2.2.0...0.0.jL7rcgANFBQ&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.,cf.osb&fp=5b4688fa7652e554&biw=1366&bih=643

      Delete
    2. neobúvam, nie neobliekam, samozrejme :DDDD

      Delete
  16. Super! Jsi šikulka! Moc Ti gratuluji! :) Je to úžasnej pocit, co? :)

    ReplyDelete
  17. juu gratulujem ! poriadne to osláv :)

    ReplyDelete
  18. Dodatočne gratulujem :) a krásne ružičky :)

    ReplyDelete