Friday, June 15, 2012

I guess it all be worth it in the end.

Today was such a long day.
Studying gets so dull after 2 weeks of doing it.
But today my postwoman made my day because she brought me 3 dresses you can see below.
I can´t wait to wear them! :)
I had a little time in the afternoon so I wanted to make myself happy.
What did I do? 
I think it´s obvious. I came to H&M for sales and got 3 things. :)
Hope you do more interesting stuff than I do now. :D


Dnes bol strašne dlhý deň. Až pridlhý.

Keď sa učíte už 2 týždne vkuse, je to hrozne ťažkopádne.
Ale dnes mi moja poštárka urobila deň, pretože mi doniesla 3 šaty, ktoré vidíte nižšie. 
Nemôžem sa dočkať kedy si ich oblečiem! :)
Mala som trošku času poobede, tak som si chcela urobiť radosť.
Čo som urobila?
Myslím, že je to jasné. Bola som v H&Mku na výpredaji a kúpila si 3 veci. :)
Dúfam, že máte momentálne zaujímavejší program ako ja. :D




This flower peter pan collar dress came from Sugarlips. And it´s AMAZING! The color, the fabric, everything!:)
Tieto kvietkované s peter pan golierikom mi prišli zo Sugarlips. A sú SKVELÉ! Tá farba, materiál, všetko!:)


This one is from Oasap, the color is completely different that it was supposed to be. The positive thing about it is how light and fairy-like it feels. 
Tieto sú z Oasap. Farba vyzerá úplne inak, ako mala. Pozitívna vec je, že sú ľahučké a vílovské.


This one is my prize from GlamorousUK giveaway. They were supposed to send me this dress and this is what came in. I had to choose 3 dresses when any of them went out of stock. This is my second choice. It´s very pretty but the size is probably 1.5 times bigger that I need. Whatever, I will have to wear it with belt. ;)
Tieto sú moja cena z GlamorousUK giveaway. Mali mi poslať tieto, ale prišli mi tieto bledomodré.  Mala som si vybrať 3 šaty, keby sa niektoré vypredali. Toto je moja druhá voľba. Sú krásne, ale tá veľkosť je asi 1.5x väčšia ako potrebujem. Tak nevadí, budem ich musieť nosiť s opaskom. ;)


Jumpsuit from H&M. I think that when I will wear it some aonym will write a comment about how ugly my thighs look again but I don´t care! It was just love on first sight. :) 
Jumpsuit z H&Mka. Myslím, že keď si ho oblečiem, zase sa nájde nejaký milý anonym, ktorý mi napíše o tom, ako hnusne v ňom vyzerajú moje stehná. Ale mne je to úplne jedno! Bola to láska na prvý pohľad. :)


F&F flats, H&M bracelet and sunglasses.
F&F balerínky, H&M náramok a okuliare.



6 comments:

  1. tie bledučké modré sú krásne a overal tiež :) krásne veci

    ReplyDelete
  2. Ooooch, krasa a neboj, nie si jedina, co ma tazkopadne dni. O tyzden a pol mam statnice a stale musim byt v praci, na ucenie budem mat normalne cas az od stredy, takze to bude zaujimave :/ Vela stastia s ucenim!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem pekne, tak to držím prsty aj Tebe :))))

      Delete
  3. pacia sa mi tie kvietkovane a ten overalik z HM ja cakam na golierik z ROMWE alla LV ale v ciernej verzii, tak uvidime je to moja prva objednavka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jééj, potom chcem určite vidieť ako vyzerá naživo :)

      Delete