Tuesday, June 19, 2012

I just... want my summer to start already! :)

So, this is my last post before my bachelor´s exam.
I still don´t have the date, it will be probably in one week, so have to work my ass off.
Today I had the Oasap dress on and I also took my Prada sandals (that I´ve found in secondhand last year) out. ;)
Oh god, I can´t wait till this is over- I can´t wait to start my summer, to be with my man, to go to Pohoda, to finally die my hair again, read all your new posts, to go partying, go to cottage, drink cocktails, sleep till noon  ...... and not worry about this thing!:)
Thank you again for visiting my blog, I will check out all of your as soon as this madness is over. ;)


Takže, toto je môj posledný post, pred štátnicami.

Stále nemám termín, bude to niekedy v priebehu budúceho týždňa, takže musím makať ako fretka.
Dnes som na sebe mala šaty z Oasap a "vyvenčila" som aj Prada sandálky (ktoré som minulý rok našla v sekáči. ;).
Oh bože, nemôžem sa dočkať, kým bude po tom - nemôžem sa dočkať kým mi začne leto, budem s mojím chlapom, pôjdem na Pohodu, si konečne znovu nafarbím vlasy, prečítam všetky Vaše nové posty, pôjdem žiť, pôjdem na chatu, budem piť koktejly, spať do 12tej .... a že sa už nebudem trápiť takýmito vecami!:)
Ďakujem znovu, že mi navštevujete blog, vrátim Vám to hneď, ako sa toto šialenstvo skončí. ;)








(I must go. My planet needs me. :D)



Dress - Oasap
Sunglasses - Gucci
Sandals (Prada) - Secondhand
Rings - DIY
Necklace - F&F


29 comments:

  1. držím ti prsty! ty to zvládneš! :) ak sa chces zapojit do mojej giveaway, tak klikni tu: http://artjournalstories.blogspot.sk/2012/06/trnava-minute-part-3-international.html

    ReplyDelete
  2. Krásný šatičky! Poslední dobou ulítávám na asymetrii.. :) Jinak přeji hodně štěstí u státnic a ani se ti nedivím.. já už to mám za sebou dva týdny a jsem ráda že už je to za mnou..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. šťastná to žena :)
      a ďakujem :)

      Delete
  3. ach moja, budem k tebe vysielať všetku vesmírnu energiu :D mám sa aj pomodliť??? verím, že to zvládneš ľavou zadnou :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ak to pomôže, tak sa modli :D píšem Ti hneď, keď zistím termín, aby si si to mohla načasovať :D

      Delete
  4. gak toto sú šaty ušité pre teba a pre tvoje prada sandale!

    držím palce najviac nech to už máš za sebou :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem pekne, baboc :)))

      Delete
  5. tak tieto saty su bombove. Inak je to krute, ze este stale nevies kedy pojdes...to je nanic..ale drzim ti palce!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem :) budem to potrebovať ;)

      Delete
  6. tieto šaty sú krásne! :) no ja som topánkový typ, čiže tie topánky! :O
    hmm, v tomto teple štátnicovať, nezávidím :/ ale držím palce :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. dnes sa mi už mozog pripekal z toho tepla, fakt sa počas takých teplôt dosť blbo učí :D

      Delete
  7. držím palce, mňa to čaká v septembri :/
    inak šaty sú krásne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. to máte až v septembri? fúha.
      a ďakujem :)

      Delete
  8. milé sú tie šaty:)

    ReplyDelete
  9. tie šaty sú magické :)

    ReplyDelete
  10. náhrdelník vážne F&F? je cool!!! a držím palec, natri im to tam! :P

    ReplyDelete
  11. Naozaj krásne šaty, pristane ti to :)

    ReplyDelete
  12. ďakujem Vám krásne :)))

    ReplyDelete
  13. Wow, wonderful! I love the flouncing dress, it's beautiful. *.* And those rings look so WOW and I love the colors of the stone! *.*
    I also love how you did the Sugarlips post, it was awesome! :)
    I'm following you now .:D If you want, you can find me on: http://the-wandering-heart.blogspot.com
    Have a nice day! Kisses from Serbia! :*

    ReplyDelete
  14. saty♥♥♥


    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  15. Drzim strasne prsty nech to spravis na naj naj, a nech uz sa konecne stretneme, tie sandale su MEGA

    ReplyDelete
  16. Great dress! Love the pastel colours and the way it flows.

    xo Andrea
    http://uskar-vor-inspire.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  17. The dress is amazing! You have a great blog! x

    ReplyDelete
  18. Ahojky!
    Pojď na GIVEAWAY!
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/06/giveaway-i.html

    ReplyDelete
  19. Jé, ani ve snu by mě nenapadlo, že na můj článek s tvými outfity narazíš a o to víc mě to těší, že jsi i zanechala komentář :) A nemáš vůbec za co děkovat, to ty sis ho takhle úžasně vypracovala :)
    btw.: Nádherné šaty a věřím, že státnice zmákneš levou zadní, hodně štěstí!

    ReplyDelete
  20. Absolutely gorgeous!
    Follow each other? :)

    XO,
    Lucija
    WLL

    ReplyDelete