Saturday, June 16, 2012

I love how it makes me feel like a woman and a little girl all at the same time. ;)

Today I had the dress from Sugarlips on.
It´s amazing. Made me feel like a little girl when I was spinning around in circles. :)
And what really made my day was just a simple thing.
A call from one of my bestfriends, Barborka. 
In these days when I mostly talk only during studying one call and talking with a friend makes my mood turn 180 degrees.;)
And btw, thank you for all your visits even though I´m not posting much. ;)

Dnes som na sebe mala šaty zo Sugarlips.
Sú perfektné. Keď som sa v nich točila dokola, mala som pocit, že som malé dievčatko. :)
A čo mi naozaj urobilo deň, bolo zavolanie jednej z mojich najlepších kamarátok, Barborky.
V týchto dňoch, keď rozprávam iba pri učení mi jeden telefonát dokáže otočiť náladu o 180 stupňov.;)
A btw, ďakujem, že sem chodíte, aj keď momentálne nepostujem veľa. ;)














Dress - Sugarlips
Bag - Ebay
Flats - F&F
Sunglasses - Forever 21
Bracelet, Earrings - vintage


27 comments:

  1. ty si taká zlatá :))
    krásne šaty.

    ReplyDelete
  2. Tak ty musis byt dobre sialeny clovek :D Alebo skor odvazny ked takto vystrajas pred jakabovym palacom haha :D Urcite na teba ludia zirali! Krasne saty!

    ReplyDelete
    Replies
    1. skôr by som povedala, že ak na mňa ľudia pozerajú, tak je mi to jedno ;)
      ďakujem :)

      Delete
  3. v tich šatech jsi nádherná =)

    ReplyDelete
  4. jéj otočky!
    šaty sú moc krásne, ach chcela by som viac nosiť šaty.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nos!, veď máš na to skvelé nohy, Juli :)

      Delete
  5. skvele suuuu a najviac sa mi paci 7 fotka!!top

    ReplyDelete
    Replies
    1. jééj, ďakujem, od Teba si to veľmi cením :)

      Delete
  6. Tancuj tancuj vykruuucaj :)))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. len mi Jakabov palác nezrúcaj :D

      Delete
  7. waw tie šaty sú krásne...pekne si to zladila so žltou :)

    ReplyDelete
  8. Šatičky sú super!:)

    ReplyDelete
  9. poriadne si to roztocila:)), btw. nejake nove prostredie:)

    ReplyDelete
  10. máš veľmi pekné šaty! :)
    a pekne zladené

    http://fraisesdeluxe.blogspot.sk/ giveaway

    ReplyDelete
  11. ďakujem za vaše milé komentáre ;)

    ReplyDelete
  12. Krasa a paci sa mi aj kabelka a balerinky, krasne ti to ladi :)

    ReplyDelete
  13. Anonymous21:51

    krasne šaty! inak sa mi zda, že si pochudla:)
    pekny dnik

    ReplyDelete
  14. ahojky
    zvu tě na giveaway :)

    http://she-is-the-1.blogspot.com/2012/06/giveaway-i.html

    ReplyDelete
  15. kráásné šatičky a skvělé žluté doplňky :))

    ReplyDelete
  16. love that dress!

    http://forallthatjas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. miluju ty šaty!!

    ReplyDelete
  18. tyjo, to je super videt nekoho, kdo ma tolik satu, a bejt v nadeji, ze jich preci jen nemam tolik :D a tyhle jsou pradani!!!!! protoze jsem taky dress addicted, tak followin' ;)

    thisisworldofzoe.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  19. Anonymous03:50

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  20. Anonymous05:32

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  21. Anonymous17:19

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete