Saturday, June 02, 2012

Let the little fairy in you fly!

Now is 1:47 am, I´m just presetting this post and I just finished stuff for school. Too tired to continue.
I have spent almost all of the day (except lunch) doing stuff for my bachelor´s exam and slept only 5 hours.
So please forgive me that I will not write much.
These are pics from lunch mentioned above.
In reality, that dress is violet, not dark blue. Another treasure from secondhand. It´s H&M, kids department. And I feel like a fairy in it because it´s so light. :)

Teraz je 1:47 ráno, práve prednastavujem tento post a práve som skončila s robením vecí na štátnice. Som príliš unavená, aby som pokračovala.
Skoro celý deň (okrem obeda) som strávila nad štátnicovými otázkami a spala som len 5 hodín.
Tak mi prepáčte, že toho nenapíšem veľa. 
Toto sú fotky z obeda, spomínaného vyššie.
V skutočnosti sú tie šaty fialové, nie tmavomodré. Ďalší poklad zo secondhandu. Sú z detského oddelenia H&M. A cítim sa v nich ako víla, pretože sú tak ľahučké a krásne vejú vo vetre. :)





here you can see the color a little bit better / tu môžete tú farbu vidieť lepšie



Dress (H&M) - Secondhand
Sweater - Mango
Belt - H&M
Shoes - F&F
Bag - Oasap
Sunglasses - Forever 21
Ring - Gate


16 comments:

  1. Ty šaty jsou nádherné! :)
    Moc ti to sluší :))

    ReplyDelete
  2. Zlate su...fakt z detskeho? No povedz.

    ReplyDelete
  3. Princeznovske! :)
    A straaasne velmi sa mi paci, ako opasok ladi s tou akoze krajkou na kabelke.

    ReplyDelete
  4. Šaty jsou krásné, taky bych se chtěla vejít do dětského:)

    ReplyDelete
  5. ďakujem za komentáre, ste super :)

    ReplyDelete
  6. Aj v nich vyzeras ako vila..:) neviem akej farby su v skutocnpostia fialovu velmi neoblubujem, ale tato modra sa mi velmi paci ;) a pristane ti

    ReplyDelete
  7. oh a samozrejme, ako som uz u seba spominala.. drzim paste

    ReplyDelete
  8. So cute, several shades of blue! Kisses

    http://mostlymelina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. tie balerinky maju uzasnu farbu!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.sk

    ReplyDelete
  10. Netušíš, jak moc miluji ty tvoje šaty :)))


    Jinak tě zvu ke mě na M.A.C. Giveaway :)
    http://lola-dressmaker.blogspot.cz/2012/05/flower-giveaway.html

    ReplyDelete
  11. ďakujem za Vaše milé komentáre :)

    ReplyDelete
  12. strašne milučká kabelka a zdá sa mi, že máš milión balerínok vo všetkých farbách, pošli jedny!! :))

    http://krikribykristy.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  13. krásne šaty pre vílu, že zo sekáča? super úlovok :)

    ReplyDelete
  14. Tak nádherná ta barvička tech modrych satiček...ach..

    ReplyDelete
  15. I just love how the different tones of blue complement each other! by the way, your bag is fantastic!

    ReplyDelete
  16. super outfit, miluju modrou

    ReplyDelete