Wednesday, June 06, 2012

Random

Because I study so much I don´t really get so many opportunities t go out and take photos of my outfit.
So I´m posting these random ones to let you know what I actually, do, eat, drink, watch etc.
I´m getting kinda crazy from being always inside. 
Can you give me advice of how you can study without getting crazy as (sorry for the word) f*ck?:) How do you do it?:)

Keďže sa veľa učím, nemám veľa príležitostí ísť von a fotiť outfity.
Tak Vám tu postujem aspoň nejaké randomové fotky, na ktorých vidíte čo robím, pijem, jem, pozerám, atď.
Už mi z toho všetkého začína slušne prišibávať.
Poradíte mi ako sa učiť bez toho aby som sa už úplne nezbláznila?:) Ako to robíte vy?:)



12 subjects so 12 piles. :)  /  12 predmetov, takže 12 kôpok. :)


What gives me energy.  /  Čo mi dodáva energiu.


What I eat for lunch (mozzarella and cherry tomatoes).  /  Čo obedujem (mozzarellu a cherry paradajky).


3 dresses I have at home: purple one from H&M, butterfly one from Zara - both found in Secondhand and lacy pastel one from Romwe that has my dressmaker fixed.  /  3 šaty, ktoré mám doma: fialové z H&M, motýlikové zo Zary, obi2 som našla v secondhande a pastelové čipkované z Romwe, ktoré mi upravila krajčírka.


3 dresses that will arrive (hopfefully:) soon: 1. flower one with peter pan collar that Sugarlips is sending to me, 2. pastel asymetric one I chose on Oasap and 3. mint lacy one from GlamorousUK I won on giveaway.  /  3 šaty, ktoré dorazia (dúfam:) čo najskôr: 1. kvietkované s peter pan golierikom, ktoré mi pošlú zo Sugarlips, 2. pastelové asymetrické, ktoré som si vybrala na Oasap a 3. mentolové čipkované z GlamorousUK, ktoré som vyhrala na giveaway.


2 movies I have recently seen: Bridesmaids - very chill and funny movie, watch it if you just want to relax and you don´t want to think much. Banksy : Exit through the gift shop - great document about street art and Banksy. That says it all. ;)  /  2 filmy, ktoré som nedávno videla: Bridesmaids (u nás Dámska jazda) - veľmi pohodový, zábavný film, pozrite si to, keď sa Vám nebude chcieť rozmýšľať, iba relaxovať. Banksy : Exit through the gift shop - skvelý dokument o street arte a Banksym. To hovorí samé za seba. ;)



17 comments:

  1. Dámska jazda je super :)
    tak dúfam, že to učenie zvládneš . a inak mňam tá mozarella :))

    ReplyDelete
  2. Dělej si často přestávky a hlavně žádné nervy a neboj se toho! :)

    ReplyDelete
  3. bože tie mentolové čipkované sú také nádherné!!! <3
    jooj :-D ja chcem šetriť! pri vás bloggerkách sa to proste nedá :D:D

    abeilleslife.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. exit through the gift shop si už konečne MUSÍM pozrieť

    ReplyDelete
    Replies
    1. oplatí sa, za poslednú dobu jeden z naj dokumentov, čo som videla :)

      Delete
  5. tá prvá fotka pôsobi nehorázne odstrašujúco :D
    tak nech ti to ide ľavou zadnou, nech sa skoro vidíme :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no veď preto mi poriadne šibe, pozerám na ne každý deň :)
      ďakujem Patričku :)

      Delete
  6. koľko papierov, uff
    a tie žuvačky, moja srdcovka :D haha
    http://fraisesdeluxe.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ešte aj Hubba Bubba jablkové sú mňam :)

      Delete
  7. ďakujem za komentáre ;))

    ReplyDelete
  8. love mozarella and tomatoes xxx great post!

    ReplyDelete
  9. ajajaj, lehce depresivní ta hromada papírů
    ale zato ty šaty, ty jsou boží!

    ReplyDelete
  10. http://krikribykristy.blogspot.sk/

    tento istý problém mám aj ja, avšak s tým, že idem až na augustové štátnice a tiež momentálne skúškujem a neviem sa donútiť..vôbec...

    pekné fotky, a tie šatičky sú krásne :))

    http://krikribykristy.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  11. ty šaty s motýlkama ze Zary vypadají užasně!!!! chci taky!!!!

    ReplyDelete
  12. zuzi co ty vlastne studujes? tie baletkovske fialove najviac zavidim!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masmediálne štúdiá a prestupujem po Bc. (aspoň dúfam:) na magisterské do BA na žurnalistiku :)

      Delete