Saturday, June 30, 2012

Summer is here!

I´m happy because:
I finally spent some time with my man.
I celebrated yesterday.
I got myself a gift - yellow heels (I will wear them tonight so you will probably see them tomorrow).
I´m going to check out some sales today.
I will finally have time to check out all the blogs I´ve been missing during weeks of studying.
Pohoda tickets are home.
And I´m going to party all night again. :)
That means my summer has finally started.
What makes you happy now?;) 

Som taká šťastná, lebo:
Mám konečne čas na môjho chlapa.
Lebo som včera Bc. poriadne oslávila.
Lebo som sa odmenila novými žltými sandálkami (dnes ich budem mať na sebe, tak ich asi uvidíte zajtra).
Dnes idem na výpredaje.
Lebo budem mať konečne čas čítať blogy, ktoré som za týždne učenia nestihla.
Mám doma lístky na Pohodu.
A lebo dnes opäť oslavujem až do rána. :)
Čo znamená, že mi oficiálne začalo leto.
Čo momentálne teší Vás?;)  







Dress - H&M
Bag - New Yorker
Shoes - Mixer
Belt - Secondhand
Bracelets - Vintage


11 comments:

  1. moc ti to sluší :) nádherné šaty <3

    ReplyDelete
  2. táto farebná kombinácia je juuuu super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem pekne baboc :)

      Delete
  3. krásna si :) skvelý outfit :)
    mňa tešia prázdniny najviac

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem, mňa tiež, bože už som taká rada, že ich mám! :)

      Delete
  4. lovely dress!
    http://seascaped.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. pekne saty. nechaj sa fotit viac z dola. uplne ti to zmeni postavu. neviem kto ta foti, ale drzi fotak velmi vysoko..
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    ReplyDelete
  6. šaty jsou skvělý a pásek s botama prostě eňo ňuňo......

    ReplyDelete
  7. jasnéé jja som vedela čo mi prečo mi tieto saty nesedeli!LEBO NEMAM PRSIA :D,tebe sedia uplne perfektnéé!

    ReplyDelete
    Replies
    1. s prsiami sme na tom rovnako :D toto musí byť len nejaká ilúzia :D

      Delete