Saturday, June 09, 2012

What a sweet surprise ;)

Yesterday I found the best surprise standing under my bedroom window.
My man.
Came home for the weekend and he didn´t tell me in advance.
So we had a great evening yesterday. :)
Oh, I just love surprises. ;)

Včera som našla to najlepšie prekvapenie, ktoré stálo pod mojím oknom do spálne.
Môjho chlapa.
Prišiel domov na víkend a nepovedal mi to vopred.
Takže sme včera mali skvelý večer. :)
Oh, ja tak milujem prekvapenia. ;)









Dress - Romwe
Bag - Six
Ring - Gate
Shoes - Secondhand

17 comments:

  1. tie šaty sú takú chutné!
    prekvapenia sú najlepšie, ja som zvedavá ako ma prekvapí ten môj zajtra keď sa vráti :)

    ReplyDelete
  2. Sluší ti to!!:)

    ReplyDelete
  3. ak si dobre pamatam, nedavno si presne takto isto prekvapila ty jeho na jeho narodky:))), zlati ste a hlavne, ze si nezabudate dokazovat lasku:), btw. krasne topanky!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem :) veľmi milo si to napísala :))

      Delete
  4. tie šaty sú úplne božské!!! :)

    http://moonlightdreams-miadra.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  5. ja tiež milujem prekvapenia :) a tie šaty sú rozprávkové :))

    ReplyDelete
  6. nadhera!!
    she-is-the-1.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. krásná,roztomilá,,moc ti to sluši!:)

    ReplyDelete
  8. strašne si zlatá, vyzeráš v tých šatočkách ako bábika :)

    ReplyDelete
  9. tak to muselo byť krásne prekvapenie :)
    vyzeráš super :)

    ReplyDelete
  10. sandaliky su take romanticke :) juhuuu mily usmev :)

    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  11. ďakujem Vám krásne :))

    ReplyDelete
  12. ty šaty jsou nádherné a ty jsi v nich strašně roztomilá =)

    ReplyDelete
  13. Tie saty su uplne naj naj naj Zuzi :)

    ReplyDelete
  14. :) ach jaj ako vam ja zavidim!
    pekny nezny outfit, zlata si v nom:)

    ReplyDelete
  15. tieto saty su riadny vuitton fake. ale tak co chceme od romwe, boli tam uz aj vacsie kopie. keby ale original nepoznam, tak by som povedala ze su krasne. vlastne su krasne aj tak, ale origos je origos :DD

    ReplyDelete